Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zaterdag 29 juni 2013

Helemaaaaaaaal niet erg! :)

Vanmorgen hebben we een stuk gewandeld. Kletsnat werden we door dat stomme treurige gemiezel. Lijkt wel herfst! Blehhh...
Thuis aangekomen werden we meteen afgedroogd. Shahna vindt dat prima, maar ik houd daar niet zo erg van. Dat gefriemel aan m'n lijfje... brrr... ben een beagle en ik droog heus vanzelf ook wel op. Maar ja... vrouwtjes ook!!!

Toen we droog waren kregen we ons ontbijt. We hebben genoten van de brokjes hoor, maar daarna... zo willen we elke ochtend wel doorbrengen.
Vrouwtje wilde dat we braaf en rustig ons eten zouden laten zakken. Dat is nogal een klusje hoor. We rennen en racen zo graag na het eten, dus hoe voorkom je nu dat we de tuinrace gaan doen? Precies! Knabbelen...

We moesten braaf gaan zitten en wachten.

Sjiek zeg zo'n bot vol verrassingen!
Krijgen we maar heeeeeel af en toe, maar deze zijn wel heel gaaf; Het bot zelf heeft knopen aan beide kanten. In het middenstuk zit een dikke 'sigaar' en om dat middenstuk zitten groene ringen. Urenlang knabbelplezier geeft dat :)

Ik ben er dan ook maar snel aan begonnen

En Shahna natuurlijk ook

Weten jullie trouwens wat wij nog leuker vinden dan alleen knabbelen?
Samen knabbelen! Heel gezellig en knus bij elkaar liggen we dan.


Ik begin altijd aan een van de knopen

Shahna liever bij de ringen die er omheen zitten


Tja, er kan er maar één de slimste zijn he. Mijn doel is altijd sneller bereikt. Ik ben een kei in slopen en in het bereiken van mijn doel. Al snel had ik dan ook een knoop er af, kon ik bij de ringen (maar die bewaar ik elke keer tot het laatste) en bij die dikke sigaar.


Julie zien het al... helemaaaaaaaal niet erg om af en toe eens rustig op je plek gehouden te worden ;)

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten