Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zondag 22 april 2012

2 pootjes op 1 beaglebuikje

Toen mijn baasjes besloten er een broertje voor mij bij te nemen dacht vrouwtje ineens "Doen we er echt wel goed aan?". Ze was bang dat haar lieve Sjaantje zou veranderen. Wat een mal vrouwtje...



Elke dag dat ze ons ziet is ze echter heel gelukkig. Ik ben nog steeds haar lieve meisje, alleen wel wat levendiger. Dat was ook de bedoeling, dus helemaal goed.



Ik ben helemaal blij met mijn kleine broertje. We doen alles samen en zijn altijd bij elkaar. Mij verblijden met een broertje is echt de beste beslissing ever geweest.



Nu liggen we samen in de stoel naast haar. We zijn op reis in Dromenland...





Ikke

Broer Bart (mijn allerallerbeste vriendje)

En ook reizen door Dromenland doen we lekker samen. Lekker in de stoel, een fleece dekentje erbij en heel dicht tegen elkaar aan.


Wij zijn 2 pootjes op 1 beaglebuikje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten