Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

dinsdag 3 april 2012

Een middagje bij Jewel en Joy

Vanmiddag ben ik samen met Shahna gaan spelen bij Jewel en Joy. Jewel en Joy zijn vrieninnetjes van Shahna, maar al voordat ik hier kwam wonen hebben de vrouwtjes besloten dat ze deel uit gaan maken van mijn harem :)

Hoeveel pret ik en de ladies hadden? Kijk maar mee...
Jewel ligt al in speelhouding terwijl ik even een onderonsje heb met Joy

Samen gingen we al snel aan de ren :)

Aan Jewel heb ik meteen mijn speelmaatje gevonden. Wat een lieverd

En ja, ze laat mij ook winnen hoor

Ziet dit er niet als een heel innige omhelzing?
Speluhhh!!!

Shahna had andere dingen te doen... plantjes proeven en zo...

Trudie liet me kennismaken met snuffel
Snuffel is een heel coole en superlieve cavia. Hij geeft ook echt snuffelkusjes aan onze neusjes. Ik vond het wel een beetje vreemd zo'n kleine vriend.
Kusje voor Snuffel van Mij

Shahna had de speel en knuffelpret gemist?

Beagletreffen

Joy en Shahna in gesprek. Dat zijn ook dikke vriendinnen.

Ik deed mee met het trekspel van Jewel en Shahna
Joy en Shahna gaven op en smeedden een plannetje

Mijn grote zus die bedenkt wat ze nu weer kan uitspoken

Shahna voelt zich helemaal thuis bij Trudie in de tuin en laat ons maar gek doen

Ook ik voel me hier prima thuis en heb de mand van Jewel en Joy lekker helemaal voor mezelf opgeeist :)
Koning Bart(je)!

Uiteindelijk werd ik moe en besloot in de zon te gaan slapen. Joy hield de wacht.

En niet alleen hoor, dat deed ze samen met Shahna
 
Mijn harem lekker aan het dutten. Bof ik niet heel erg met zo veel moois, liefs en leuks?
 Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten