Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 22 december 2011

Eigen Post

Ja, geloof het of niet; ik woon nog bij mijn mama, broertjes en zusje in Putten, maar toch lag er al post voor me klaar op mijn toekomstige adres!


Vrouwtje had voor Shahna en voor mij een penning besteld. We hebben allebei dezelfde penning. Alleen de achterkanten zijn een beetje anders. Ik heb er een met mijn eigen naam, en Shahna natuurlijk eentje met haar naam.

Hier heeft mijn grote zus haar penning al om. Mooi he? Net een sierraad!


Ik zal mijn penning waarschijnlijk nog niet meteen om kunnen hebben. Vrouwtje denkt dat ik nog te klein ben en dat de penning dan te zwaar is.

Nou, dan bewaren ze hem maar. Tegen de tijd dat ik los kan en samen met mijn zusje kan gaan sjezen zal hij passen. Zo raken ze me lekker niet kwijt...

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten