Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

dinsdag 20 december 2011

Mijn eerste eigen spulletjes

Mijn vrouwtje heeft al flink voor me geshopt. Vond ze leuk :)
Het begon met een paar knaagspeeltjes. Pupjes zetten graag overal hun tandjes in en dus...

Spulletjes om lekker aan en op te knagen en een knaagding dat mijn mondje koelt als de tandjes doorkomen en gaan wisselen. Over dat ding vraagt vrouwtje zich wel ernstig af hoe lang dat leven zal; het is zacht en heel sterk wil ze het absoluut niet noemen.
Ziet er wel allemaal lekker fleurig uit he?

Ook kreeg ik een klein knuffeltje en een fel gekleurd flosstouw.


Shahna vindt alles machtig interessant en het liefste wil ze alles hebben. Maar ja; mag niet van vrouwtje. "Is van Bartje", zegt ze telkens tegen haar. En heel knap van mijn grote zus; dan komt ze er niet aan!

Ook heb ik mijn eigen tuigje al. Het is een zelfde als de eerste van Shahna (die haar nog steeds past), maar dan veel kleiner. Vrouwtje vond dat tuigje altijd schattig staan en nu wilde het zo zijn dat ze zomaar tegen de kleine uitvoering ervan aan liep. Kunnen we dus samen met een zelfde 'jasje' aan naar buiten.

Hier is Shahna met haar tuigje

En mijn eigen tuigje?
Dat past nu nog om mijn knuffelhondje...


Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten