Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

vrijdag 23 december 2011

Mijn toekomstige slaapplek

Ja, ook die staat al klaar in mijn nieuwe thuis. Ik heb er een bench gekregen en die staat zelfs al op!
Een kleinere bench dan die van mijn zus, maar dat moet ook wel even. Vrouwtje wil me niet hoeven zoeken in zo'n heel groot bed hoor :) Ze denkt dat ik daar in verdwalen zou.
Op de bodem van mijn bench zit een plastic plaat. Perfect voor puppenongelukjes.


Kijk eens; Shahna probeert hem al even uit, haha...



Ik heb in mijn bench precies zo'n zelfde dekbedje liggen als Shahna. Er staan aapjes op. "Speciaal voor apenkopjes", vindt vrouwtje.

Nu staat de bench al op. Voolopig even naast de bench van mijn zus, Dan kan ze wennen aan de aanwezigheid van het ding.
Schijnbaar is zij alleen niet de enige die wennen moet. Zelfs poezenbroer PJ onderwerpt mijn slaapplek even aan een inspectie!



Shahna heeft al een paar nachten naast mijn bench geslapen en is er al aan gewend. Misschien zou ze toch nog wel graag even aan mijn spulletjes snuffelen en er misschien zelfs wel mee spelen, maar allé... Ze doet het echt prima.








































Nou slaapplek; tot over een paar weekjes. Dan kom ik je lekker opvullen :)

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten