Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zondag 25 november 2012

Uitwaaien met Gentle

Ja, die was er vandaag eindelijk nog eens een keertje bij; mijn grote vriendinnetje Gentle.
Omdat er elke keer weer iets tussenkwam in het weekend hebben we al een hele lange poos niet meer samen gewandeld. Maar vandaag hebben we samen eens flink de blaadjes doen opstuiven hoor.

We zijn bij Gentle thuis begonnen en liepen van daaruit naar het bos.
Dan kom je een stukje door een park en dar moesten Gentle en ik meteen even lekker gek doen; neusjes verbergen in gouden spul :)

Na die kuren liepen we allemaal lekker door. Stukje verder nog door het park

Voor Gentle ging het allemaal niet snel genoeg; "Kom op, geef gas! Loop door, loop door!"


Dat hebben we gedaan ook en na een poosje kwamen we toen uit bij het spoor en bij de manege. Dat betekent dat we er zijn; BOS!!! En zin dat Bartmans daarin had!


Gisteren heeft het veel geregend en dus ligt er overal een dikke laag, spekgladde derrie. De baasjes deden hun best eromheen te lopen en probeerden op 2 benen te blijven staan. En ikke?

Ik nam gewoon een aanloop en zorgde dat ik er met een plons in terecht kwam. Heerlijk zo'n modderbad.
En dat was Gentle dan weer helemaal met me eens :)


Bambi was er ook weer.

We hebben hem braaf begroet zonder geblaf en zijn daarna weer verder gelopen.

Dat was tenminste de bedoeling.

We hebben flink gelopen en flink gespeeld, maar vrouwtje heeft natuurlijk ook nog een paar foto's geklikt van Bart en mij om die aan haar herfstverzameling toe te kunnen voegen he.
Ze wilde eigenlijk graag foto's van lange flappers die alle kanten uit waaiden, maar dat viel tegen (het waaide wel hard, maar schijnbaar niet hard genoeg of zo) en dus...

... ikke met de wind in de oogjes en ja; een flapperende flapper

... en wij op een bankje in de wind

Mijn snuit waait wel mee, maar de oortjes houd ik lekker bij me hoor. Bart niet, die maakt dat niet veel uit; hij gebruikt ze toch niet zo vaak als ikke, hihi.


Daarna snel weer door en flink wat luchtjes opsnuffelen

Zonnetje op onze neusjes

Af en toe een botsing tussendoor


Verstoppertje spelen (eigenlijk braaf luisteren als ik mijn naam hoor)

Nog een stukje herfst :)


Bartje had dikke pret en gaf telkens maar gas.


En om mee af te sluiten; een hele grote berg herfst!


De baasjes van Gentle hadden nog een afspraak staan en dus konden we niet nog heel veel verder, maar na dit anderhalve uur uitwaaien met Gentle waren we eigenlijk al blij genoeg. En het voordeel hiervan is; nu moeten we het lekker gewoon nog eens overdoen. En dat vinden we nooit erg.

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten