Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zaterdag 2 maart 2013

Spelen Met Eten

Vanmiddag moesten we zomaar ineens braaf gaan zitten. Heb ik meestal geen zin in hoor

Maar... als t dan echt moet en ook nog eens iets gaat opleveren, dan wil ik zelfs wel 'af' doen!

En ook 'wachten' wilden we wel doen. We mogen dadelijk namelijk gaan spelen met eten!!!


Wat dit voor vreemd ding is? Geen idee hoor, maar er zitten wel koekjes in. Kijk maar:


Toen zei vrouwtje eindelijk 'Toe maar'. Teken dat we aan de slag mogen. Shahna is dan altijd het snelste en dus ben ik maar even rustig gaan afwachten. Enthousiasteling dat ze is ook!

Ze racete met het ding door de woonkamer.






Herrie dat dit maakt zeg!!! Maar dat is niet zo erg. We mogen hier alleen overdag mee spelen en er is niemand die er over klaagt. Integendeel; wij kwispelen alleen maar heel hard en smullen terwijl we spelen. Wat wil je nog meer?
Ja, behalve eens eindelijk meespelen dan!!! Ze liet me maar niet aan de bal. Gelukkig had vrouwtje nog iets anders.
Normaal is deze voor Shahna, maar nu mag ikke dus. Moet ze me dat ei maar geven!

Duwen met je neus zodat t ding gaat rollen en dan komen koekies!

Bof ik even dat ik rose stoer vind pinky

Even samen ondre de tafel door met elk ons eigen snoepmachientje

Nee Sjaan, MIJNE!

Jammer dat je die koekjes er niet uit kunt knagen maar er echt voor moet werken zeg...

... want nu ben ik even afgeleid en hoplakee...

Gaat Shahna er gewoon mee vantussen!


Maar geen ramp, dan kan ik wel eindelijk bij dat gekke ei :)

Dwars door de woonkamer ermee

en ontdekken dat t nog niet zo makkelijk is om hier iets uit te krijgen zeg! Als je gewoon ermee rolt dan tuimelt hij niet en dus...

... juist ja; kijken of je het er al slepend uit kan krijgen.

Of knagend

Ik had echt geen idee meer!


Nou jongens, als ik t eindelijk door heb, dan vul ik het hier wel aan. Maar eerst nog eens even rollen en duwen en...
 
Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten