Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zaterdag 11 mei 2013

Aarde erbij... Aardbei... Wij...

Vrouwtje was vanmorgen aan de knoei met aarde, met plantjes, met potten, een schepje, handschoenen, bakjes...
Konden wij niet zomaar laten gebeuren he. We hebben flink geholpen!

Wat ga je doen?


Waarom doe je zwarte derrie in een pot? Normaal veeg je het weg!


Ik vind zelfs een schepje hier... Ben je ziek vrouwtje?


Zit er speciale zwarte derrie in misschien? Is dat het dan?


Het is dat ik niet lezen kan, alleen maar ruiken. Ik begrijp het niet.


Bartje, zie jij wat er op dat kaartje staat?


Ruik jij wat ik ruik? Aardbeitjes net als vorig jaar?


De mannen in ons huishouden houden niet zo van bloemetjes en plantjes. Ze zijn trouwens wel heel erg goed in het maken van rommel. Alle drie wel, maar het Bartje...


Hij heeft graag veel rommel en doet daar flink zijn best voor ook


Op de mannen wordt trouwens nooit gemopperd. Lijkt wel of vrouwtje dat gewend is en zich erbij heeft neergelegd. Misschien moet ik zelf ook eens proberen of bakjes slopen een leuke bezigheid is. Rennen ermee in ieder geval wel.


En slopen? Het smaakt een beetje gek!


Malle Bartje ook met zijn plannetjes


Ik vraag me af wat hier nu zo leuk aan is.


Door al dat gespeel heb ik helemaal gemist dat vrouwtje de aarbeitjes al in de potten heeft gedaan en zelfs dat ze al ophangen. Té hoog voor mij natuurlijk he. Sjonge, zo kan ik nooit stiekem plukken...

En nu maar afwachten wat er van komen gaat. Ik dénk dat er vast nog wel een vervolg met aardbeitjes komen gaat :)
 
Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten