Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 2 mei 2013

Lieve Malle Bengeltjes

Van de week heeft vrouwtje haar camera maar eens erbij gepakt toen wij aan het spelen waren. We spelen altijd heel stilletjes, zonder geluid, maar we gaan wel flink tekeer. We pakken alles van elkaar dat we pakken kunnen. En dan hebben we het niet over speelgoed!

Begint meestal met mij. Ik pak de achterpoot van Shahna goed vast.

Betekent dat ik spelen wil.

Meestal lukt het Shahna op die uitnodiging in te laten gaan en dan doet ze dus flink met me mee.

Jippie! Doel bereikt!

Dan vliegen we over en weer de grond op. Shahna en ik pakken elkaar af en toe eens flink bij de pootjes

Kan zoals jullie zien ook wel tegelijkertijd

En over tegelijkertijd gesproken;

Aan elkaars flapper knabbelen vind ik ook elke keer weer een succes!

Shahna vindt dat trouwens best. "Kom nog maar eens een keertje als je durft", doet ze dan.


Maar als ik haar dan per ongeluk een beetje pijn doe, dan springt ze op en gooit ze mij onderop.

Dan pakt ze me en zegt "Afgelopen Bartmans",

"Helemaal klaar nu!"


En wat ik daarvan vindt? Tja...

... gewoon proberen of ze niet per ongeluk tóch nog even spelen wil!

Soms doet ze alsof ze echt niet meer wil. Mij best, ik weet heel goed hoe ik haar tóch weer aan het spelen krijg. Ken haar nu eenmaal langer dan vandaag he ;)

Zien jullie hoe ze meteen naar mij en mijn balletje kijkt? Die wil ze best wel graag van me afpakken dan. Nou, kom maar op!

Zie je wel; ze speelt weer mee!

En ze WIL mijn balletje!

Maar die geef ik natuurlijk niet af he. Ik heb van vrouwtje geleerd dat we moeten delen en samen spelen. Gaat trouwens prima!


Wat hebben we het toch fijn. Spelen, rennen, gek doen. En als dat allemaal niet meer zonder omkoperij wil lukken... Ik ben helemaal dol op mijn balletje :)

Alles lukt, zo lang je maar blijft proberen :)

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten