Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zaterdag 11 mei 2013

Shahna & Het Stofbeest

Jongens, weten jullie wat ik me zojuist heb meegemaakt? Dat geloven jullie nooit!

Vrouwtje had weer eens last van opruimwoede en was bezig alles te stofzuigen. Ons kussen, dat op de plank op onze benches ligt, had ze gewassen en ze dacht vast dat het niet schoon genoeg was hoor, want ze legt het neer...

... ik spring er op en hups... pblrrrrr... flapperflapper... suisssss!!!
Mijn linkeroor zat gewoon zomaar ineens in die zuiger!!! Dat is gek!

Ik ben eerst heel verbaasd gaan kijken, heb mijn hoofdje geschud en kreeg mijn flapper terug van het stofbeest en toen ben ik de mand ingevlogen want dit... getsiederrie!!! Wat me nu toch gebeurde???


Ik bleef maar kijken naar dat kussen en naar dat stofbeest. Wist niet dat die gevaarlijk was en beagleflappers lust. Maar... moet ik er nu wegblijven? Moet ik toch nog eens gaan kijken? Ik wist het even niet meer zo goed.

Bartje durfde na een poosje op het kussen te gaan zitten. Ik keek vanaf de grond eerst toe. Dat stofbeest lag er namelijk wel nog in de buurt...

Maar...

Hij durfde niks meer te doen. Gelukkig maar!

En nu? Nu durven we allemaal weer gewoon op de plank :)
 
En weten jullie trouwens wat het ergste van alles was? Mijn flapper zat vast, ik trok een geschrokken en verbaasd gezicht, vrouwtje kijkt me aan, ziet dat ik wegspring en de mand induik en zij...
Ze lachte me keihard uit!!! Ongelooflijk toch!
 
Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten