Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

maandag 18 april 2011

Cyda op visite

Jaja, vandaag had ik visite van Cyda. Ik heb er dus nog een nieuw vriendinnetje bij!
De baasjes van Cyda hadden vanalles voor me meegenomen. Heel erg lief. Ik kreeg een bal, een knuffel en lekkere koekjes. Dankjewel hoor Devon en Daniël, jullie hebben me er echt heel erg blij mee gemaakt. De knuffel is nog niet van mijn zijde geweken ook.

We hebben een gezellige dag gehad, maar door het spelen van gisteren was ik doodmoe en kon ik het niet opbrengen om veel te spelen.

Volgende keer zullen we de schade vast wel inhalen.

Groetjes van Shahna

Lekker kroelen met Daniël


Cyda wordt door Devon nog eens lekker geaaid terwijl ik al moe ergens ben neergeplofd.


Gelukkig ben ik niet de enige die zo vreselijk moe was.


De knuffel die ik gekregen heb. Helemaal van mij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten