Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

dinsdag 12 april 2011

Mijn eerste nieuwe vriendje

We zijn tijdens mijn wandeling even gestopt bij de ouders van vrouwtje. Die wonen lekker dichtbij.
Ik heb kennis gemaakt met ElCayo. Hij is een SintBernard van 3 jaar oud.

Ik werd door de grote lieve lobbes meteen besnuffeld


Ik ontdekte de vijver en ging op speurneusonderzoek uit.
Zelfs toen vond Cayo me té interessant om niet aan me te snuffelen.


Even waakhond spelen aan de schutting...


Small & Tall samen op stap


Even steun zoeken bij vrouwtje
ElCayo vond me superleuk en bleef maar aan me snuffelen en achter me aan lopen. Het is echt een heel lieve grote lobbes.
Ik heb vandaag heel erg geboft. Vrouwtje ontdekte dat ik niet sociaal ben met eten. Ik vond een brok naast de voerbak, pikte die en toen Cayo kwam kijken gromde en blafte ik heel gemeen. Een andere hond zou me al gebeten hebben, Cayo niet.
Nog meer werk aan de winkel dus... Niet pikken, niet snauwen....

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten