Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

maandag 20 juni 2011

Gentle op visite

Gisteren kregen we visite van Gentle en haar baasjes. Gentle en ik waren door het dolle heen, zo blij. We wisten van gekkigheid niet wat en hoe we moesten doen. Onze baasjes hebben zich vermaakt en echt geen seconde verveelt. Want ja, twee beagles maken meer plezier dan één. Maar twee beagles kunnen ook meer planten vernielen dan één. En twee beagles kunnen ook meer beaglekwaad bedenken dan één beagle alleen:

Afbeelding
Beiden zijn we blij elkaar weer te zien.
Afbeelding
"Kom spelen en gek doen".
Afbeelding
Samen rennen van voor naar achteren en weer terug. (ons zie je helemaal achterin maar deze foto is geplaatst wegens het volgende:)

Zien jullie die grote natte plek naast de vijver? Daar moet ik toch echt even iets over vertellen:
Ik probeer vaker uit de vijver te drinken. Mag ik niet en meestal luister ik als vrouwtje zegt 'foei'. Gentle stond bij de vijver en wilde drinken, dacht vrouwtje. Dus ze riep "Gentle, nee!" Voor ze verder kon reageren gebeurde het volgende:
Gentle deed haar linkervoorpoot over de witte stenen heen en raakte het water. Toen in een hupje ging de rest van haar lijf er in. Die gekke Gentle sprong zo de vijver in zeg ik jullie!
Vrouwtje reageerde met een 'oeps' en maakte dat ze daar kwam om haar eruit te vissen, maar madame was er zelf al uit. Ik begreep er geen snars van, snuffelde aan Gentle en samen renden we daarna de tuin weer door.
Zo kwam dus die grote natte plek daar.
Afbeelding
Zo, ik had lekker gezwommen. Nu even droog rennen.
Afbeelding
Liefde is... samen speelgoed delen.
Afbeelding
Normaal snoep ik in mijn eentje van de palmboom, maar nu proberen we dat samen.
Afbeelding
Even de mand en het speelgoed van mij proberen (werd trouwens goedgekeurd)
Afbeelding
Nog een laatste rondje rennen (na een flinke regenbui)

En toen weer naar huis. Ik heb de rest van de dag moe in mijn mandje gelegen en gedroomd van onze leuke middag.

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten