Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 23 juni 2011

Het is hier niet te geloven!!!

Sjonge zeg... Wat ik me hier toch allemaal mee maak?!
Ik hou van eten, en ik hou ook echt van alle soorten eten (behalve knoflook, jakkiebah).
Het hoeven echt niet persé brokjes of mijn vlees te zijn hoor. Alles is welkom.
Ik hou ook zo graag van kattenbrokjes. Ik mag er alleen niet aan;
vrouwtje zegt altijd 'foei' als ik ook maar naar de kattenbrokjes kijk! Wat een ellende zeg.

Nu was het vanmorgen eigenlijk wel echt te erg voor woorden hoor.
Vrouwtje had gedweild en alles op de kop gezet; grote poets noemde ze dat.
En dan zegt ze dat IK rommel maak. Sjonge, wat een bende had ze gemaakt.
Ik heb alleen maar vol onbegrip toegekeken vanuit mijn bench.

Na het dweilen mocht ik lekker naar buiten, maar ik wilde niet hoor.
Oh nee... Ik rook toch zoiets lekkers!!!

Vrouwtje had voor de poezen een bakje op tafel gezet.
Voor die gemene monsters hier met die lange krabdingen aan de pootjes. Waarom???
Ik begrijp het niet; het zijn toch geen beagletjes? Ik zeg jullie; die krijgen hier gewoon kipfilet!!!
Ik rook en wilde een kijkje gaan nemen;






Toen nog een stapje dichterbij, want mijn neus... ohhhhh... zo lekker!!!
Maar ik kwam niet ver. Vrouwtje liet me begaan, riep niet 'foei'.
Maar zie hier, ze heeft tegenwoordig een helper:



Die blik van die rooie. Ik DURFDE niet eens meer te kijken.
Ik weet wat die blik betekent. Daar hoef ik geen miauws voor te spreken.
Ik blijf wijs met mijn witte snuit bij de tafel weg.
Ik ben daarom maar snel gaan liggen en heb alleen maar braaf toegekeken:




Het is hier écht niet te geloven!

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten