Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 30 juni 2011

Nu de hitte verdwenen is...

... kan ik eindelijk weer doen waar ik supergoed in ben:
mijn eigen ondeugende zelf zijn!

Ik wacht elke keer tot het vrouwtje op staat en vergeet haar stoel aan te schuiven.
Dan haalt ze bijvoorbeeld even koffie en als ze terug komt ziet ze:


Juist; mij in haar stoel liggen.
Ik ben jaloers op al die foto's van soortgenootjes die WEL in de stoel of op de bank mogen liggen. Ik mag het echt nooit.Vrouwtje zegt me telkens uit die stoel te gaan.
Pfff... dat doe ik echt wel op mijn ooie dooie.
Eerst even opkijken, hoofd weer neerleggen en als ze dan weer vraagt ga ik uit frustratie (en om tijd te rekken) eens even leker aan mezelf proeven:

Eerst even aan een pootje,


dan ga ik langzaamaan wat rechter zitten en knabbel ik nog even richting zijkant.
Om vervolgens met heel veel omwegen toch maar even er uit te komen.

Maar dit doe ik dan wel echt alleen maar omdat ik weet dat er in mijn mandje iets op me wacht:
EEETUHHH!!!


Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten