Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

maandag 1 april 2013

Pret in de wei, met vriendjes erbij

Vanmiddag zijn we samen met de baasjes naar opa en oma egaan. Muck en Ziggy zaten ons al op te wachten en toen we binnen kwamen, kwam ook Jack net binnenhupsen. Lekker racen dus in die wei :)

Vrouwtje heeft genoten hoor. Ze vond het heerlijk om ons zoveel pret te zien hebben. En... stiekem was het volgens haar ook weer eens heel erg fijn om lekker foto's te klikken van ons met veel pret en met de voetjes van de vloer in een heerlijke groene ondergrond.

Samen verwelkomen we Jack even bij binnenkomst.


De natuur heeft last van droogte, maar niet daar waar ik kom hoor. Geheel vrijwillig en helemaal gratis help ik de natuur graag een handje.


Samen met Shahna snuffelen. We missen op deze manier geen enkel plekje hoor en vinden echt alles.

Resultaat hiervan vanmiddag: IK heb een muis gevangen. Hij was op slag dood en deed niks meer. Daardoor vond ik hem ook niet meer interessant ook...

Lekker rennen door de wei


Shahna en Jack


Muck en ikke


Shahna was dolblij dat ze eindelijk weer eens in het gras kon liggen. Dat was me dan ook wel weer een hele poos geleden hoor, en dus vond ik dat ze groot gelijk had.


Genietende blije koppies :)
Ikke

Shahna


Lekker rennen; "We komen al hoor vrouwtje; Geef koek, Geef koek!"


Ikke aan de snuffel


Shahna aan het rennen




Kijk, ikke kan vliegen!!!


Jack is superdol op spelen. Boft hij even dat ik dat ook ben, haha.






Weten jullie wat er heel vreemd is? Shahna is altijd heel lief en leuk als we alleen zijn he, maar als er dan iemand bij is die met me speelt, dan moet ik altijd het haasje zijn. Ze pakt me dan altijd in mijn nek, aan mijn poten of ze trekt aan mijn flappers.


Even schudden


Kiekeboe spelen met Jack


Haha, kijk mij nou; 'Borstele-Bartmans' noemt me vrouwtje me als ze dit ziet.


Ik heb ook even vrouwtje gepest. Ze zegt vaker dat ik moet opletten en dan weet ik dat er een lekkertje komt. Nu dus ook. Ik keek ook wel hoor.
Eesrt gewoon zoals het hoort

Toen trok ik mijn zieligste gezicht

Toen sloeg ik één oortje om

Toen het andere oortje ook

Begon ze ineens te lachen en kreeg ik als beloning niet 1, maar 2 stukjes knakworst.
In the Pocket!

Shahna zat weer braaf en zorgde voor een foto die in één keer lukte.


Twee paar beaglebillen naast elkaar; van de schaduw naar de zon


En na deze foto hebben we weer flink gerend en gespeeld.

Zónder camera dit keer :)

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten