Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 14 juni 2012

Knikkerpotjee???

Vrouwtje ging even iets te drinken halen en liet mij samen met Bartje in de tuin.
En geloof het of niet, maar hij begon me meteen te commanderen. Ik moest iets voor hem doen...

Toen vrouwtje weer terug buiten kwam kreeg ze nog net mee dat die luie Bartmans op zijn beaglebibs zat en aan mij vroeg hoe ver ik al was.


"Nou Bart, ik denk...

... dat ik er al best wel bijna me klaar ben hoor."

En jullie raden ht al; meneer moest meteen komen kijken of het zo was he.

Hij vond dat dat gat best nog wat meer de diepte in kon.

En dus...

... doorgraven!

Ik lag gewoon voor hem op mijn borst!

Mijn snuit paste er gewoon helemaal in!

"Zou het al goed genoeg?", zijn dacht ik nog.

Nog een heeeeeel klein beetje dieper dan.

En voila; een knikkerpotje voor de jongeman!


Wat ik al niet voor die kleine lekkerd over heb he?

En oowja; Bartje heeft zelfs vrouwtje nog even opgedragen de rommel die voor het potje lag weg te vegen anders passen er geen balletjes in...
 
Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten