Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zondag 10 juni 2012

Op visite bij Monique en Ronan in Buitenpost

Met gevulde magen reden we door voor onze laatste afspraak van dit weekend. We waren nu in de buurt en dus vond vrouwtje dat we het echt niet konden maken dit over te slaan. We hadden een date met Moontje en Roontje!

Bij binnenkomst werd er flink wat aan elkaar gesnuffeld. Ook het huis werd flink geïnspecteerd.


En natuurlijk had de neus van Ronan heel goed geroken dat er lekkers in de tas van Shahna en mij zat. Hoogste tijd om dat lekkers tevoorschijn te toveren dus; knakworstjes :)

Monique schonk thee in en toen ze haar eigen thee wilde maken en het theezakje pakte had ik het zakje snel te pakken. Pfff... baasjes kunnen ook nergens komen met ons 'de bengeltjes' he (grapje). Monique slaagde er uiteindelijk in toch haar thee te maken en ging ook zitten. Totdat...

... ja echt. Shahna snuffelde rond, wilde onder het tafeltje door, begreep niet dat dit niet paste en gooide zo het tafeltje met thee en alles door de woonkamer! Jeetje zeg!!! Vouwtje schaamde zich de ogen uit het hoofd. Monique lachte en vertelde dat dit niet alleen bij Shahna gebeurt. Pfieuwwww...

Ik probeerde Ronan aan het spelen te krijgen












Daarna pikte ik eerst de mand van Ronan in



en later zijn bench.











Het is me wat hè Ronan?

De druktemakers uit Limlandia in je huis is niet niks. Zelfs niet als we moe en 'rustig' zijn na een druk weekend.

DE blik van Ronan. Heerlijk ventje :)


In de mand met speelgoed had ik een knuffelbeertje gevonden. Daar lag ik mee in de mand van Ronan. Maar Shahna vond dat ook erg leuken dus speelden we er samen nog mee.







Shahna en ik maakten ook kennis met Rex.









Wat een grappig en lief konijn is dat. Rex daagt gewoon hondjes uit, haha.

Ik wilde er eigenlijk mee spelen...
FILMPJE:
http://youtu.be/VKf8J5ZvbcU

Ronan is niet echt een knuffelkont, maar wel in voor een lekkere aai, een lief woordje en sjonge wat kan die betovernde blikken geven. Heerlijk ook Monique en Ronan eens echt gezien te hebben :)

Op het laatst hadden wij 'de beaglevrienden' trouwens een hele bank ingepikt!


En toen kwam het einde van ons magische Weekend Vol Beglepret in zicht. Weer in de auto voor een lange rit huiswaarts.

Shahna hield alles prima in de gaten.



Eigenlijk hebben we dus geen TomTom nodig he?

Ik waakte natuurlijk weer op mijn eigen manier.



Dag velden, weilanden, dag water, dag schapen, koeien en paarden, dag rust...
Maar; we komen weer terug hoor!

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten