Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

maandag 15 augustus 2011

Een Weekje uit mijn leven (Dag 2)

Toen vanmorgen de baasjes al vroeg beneden kwamen begreep ik er niks van. Nog geen 7 uur!
Ik mocht de bench uit en heb wat om ze heen gedraaid. Toen snel met vrouwtje voor een kort plasrondje en dan terug naar huis. Weg baas!
Baasje moet vandaag weer werken, vakantie zit er op.

Ik heb gegeten (vandaag gewoon Renske voor mij) en daarna heb ik nog wat rondgedraaid hier. Vrouwtje was al gedoucht en wel, koffie werd gezet in plaats van een kopje senseo... die sfeer!!!

Ik zag de zon en genoot. Heb het er ook meteen van genomen. Krijg het er hier toch niet uit wat er gebeuren gaat.
"Kom je erbij liggen vrouwtje?"

"Die zon, dat is zoooooo genieten"


Om negen uur ging de deurbel. Nu kwam ik er dus eindelijk achter wat die sfeer toch was. Indira (kleine buurmeisje) komt hier omdat haar moeder gaat werken. Jippie!!! Ik was door het dolle heen.

Dat betekent namelijk...

... lekker geaaid worden:


... koekjes verdienen (ze is dol op mijn trucjes).
Eerst gaan zitten:

En dan een lekker koekje:


Na al die kunstjes gingen we voor de eerste lange wandeling voor vandaag naar het park. Kijk eens, ik vind dit niet normaal hoor, hebben ze er alweer troep gegooid!

Daar mocht ik dus ook niet gaan snuffelen, maar een stukje verder wel.

Lekker door het gras banjeren:


Snuffelen:


Wachten omdat die twee dames niet bepaald weten hoe je door moet lopen:


Toen wilde Indira nog even met me op de foto:


Even naar de schapen kijken:

Maar daar had ik weinig aandacht voor. Dat gemekker. Ik vond namelijk iets veel leukers.
Vrouwtje deed er een eeuwigheid over, om het eindelijk op film te krijgen, maar het is gelukt!
Ik probeer graag vlinders te vangen:



Daarna weer naar huis. ik mocht lekker snoepen van een appel.
Ik eet die graag, maar niet met schil.
Vrouwtje zei me dat ik net een verwend klein kind ben en begon te schillen.
Was wel goed eigenlijk want zo kon Indira me met kleine beetjes voeren. Leuk hoor.
Ze probeerde met zit, maar ik ben bekaf en heb door dat als ik gewoon meteen 'af' doe, dit ook beloont wordt. Haha...



Ik bewaakte mijn voer toen ik hier net was en gromde daar ook bij. Nu doe ik dat niet meer. Is me afgeleerd door me een hele bak brokken elke keer met de hand te voeren en elke keer 'nee' en 'toe maar' te zeggen. Vind ik nog een leuk spelletje ook.

En na de wandeling en een gezond tussendoortje was ik zo moe...
... ik raakte gewoon in een knuffelbui. Indira zat op de grond en ik ben lekker tegen haar aan gaan zitten. Dan ga ik er zelf ook meteen lekker bij liggen en op mijn rug.

Indira kan ook zoooooo lekker buikje kriebelen:




En om 13.00 uur werd ze opgehaald door haar moeder. Toen ben ik de bench ingegaan.
Vrouwtje is vanmiddag een dikke twee uur weggeweest en ik heb niet één keertje geblaft terwijl ze weg was. Ik geloof dat ze heel erg trots op me is. Jippie!

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten