Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

dinsdag 16 augustus 2011

Een Weekje uit mijn leven (Dag 3)

Vanmorgen begon de dag met regen, regen en nog eens regen.
Ik heb een heel snel rondje gelopen en snel mijn behoefte gedaan. Wilde naar huis. Jakkes die regen ook...

Met natte pootjes mijn mandje opgezocht. Daar heb ik me lekker uitgerold en drooggewreven. Daarna heb ik gegeten.

Omdat het toch regende besloot vrouwtje dat het vandaag de perfecte dag was om de benedenverdieping eens flink op zijn kop te zetten. Denk ik tenminste. Ze noemt het poetsen, maar wat maakt ze er eerst een bende van zeg! Als ik al ruik dat ze sop maakt weet ik hoe laat het is; ik houd me dan maar gedeist. Als ik voor de voeten loop, spullen pik of de poetsdoek probeer te beschermen tegen al dat sop krijg ik toch weer te horen; “Sjaantje? Nee!”.

Ik verveelde me. Besloot te gaan bedenken wat ik kon gaan doen…


Dit is niets voor mij. Ik heb in de tijd dat vrouwtje poetste, haar met rust gelaten, maar wel aan het kastje in de keuken geknaagd. Vond vrouwtje niet zo heel erg leuk. Maar ja; verveelde me.

Gelukkig kwam toen de lange wandeling en scheen de zon. Heerlijk genoten. We zijn trouwens niet één hondje tegen gekomen onderweg. Zo vreemd!

Thuisgekomen was ik moe en probeerde wat te slapen in de zon. Lekker hoor. Vrouwtje ging ondertussen verder met de poets. Toen ook de woonkmaer klaar was en ik weer wakker hebben we gespeeld. Zo leuk!
Hier een paar actiefoto's van mij:

Beagletje strekje:

Ik zie niks, maar ren gewoon:

Als de baas dit ziet roept ie vast weer : "Hey Dombo":


Toen weer naar binnen. Vrouwtje had de keuken ook al bijna klaar. Onze snoepkast (ja, VIP, PJ en ikke hebben een eigen kastje hier, helemaal voor ons alleen en bomvol met lekkers) stond nog open. Moest er even in spieken:

Kreeg niets te pakken hoor. Vrouwtje was me voor...

Vandaag dus niet zo heel veel spannends gedaan, maar toch... dit was onze dag.

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten