Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

vrijdag 5 augustus 2011

Op Verkenning

Ik ga in september een nachtje logeren. Mijn baasjes gaan dan naar een feest en vrouwtje wil me niet alleen laten hier. Gelukkig maar ook. Ik hou nog steeds niet van alleen zijn en een hele nacht is toch ook echt wel heel erg lang he.
Ik ben al op verkenning gegaan op mijn logeeradres. Ik zal jullie even laten meegenieten van een paar foto's die vrouwtje gemaakt heeft. Heb me er heel erg vermaakt en ik verheug me al op het logeerpartijtje.

Met Luc in de hangmat lekker relaxen.
Omdat het zulk mooi weer was zijn we naar de Brunssummerheide gegaan. Dan kon Loes alvast ervaren hoe hard ik aan mijn lijn kan trekken en kon ik ook nog even lekker afkoelen.
Lekker wandelen met Loes.

Al snel kwamen we aan bij de rode beek. Daar ben ik meteen verkoeling gaan zoeken. Lekker zwemmen en pootje baden:

Ohhh lekker.

Lekker vies maken in de derrie.

Weer schoon spoelen in de beek.

Om me daarna eens lekker in het zand te rollen.

Op de foto: Loes, Ik, vrouwtje en Luc

Lekker laten aaien door Loes en Luc terwij we met stokken spelen.

"Zoek". Ja, dat vind ik een heerlijk spel.

Lekker knagen op mijn vangst. Want terugbrengen doe ik lekker niet.
Op het logeeradres teruggekomen kreeg ik een lekkere kluif. Nou, ik had er eigenlijk al snel genoeg van. Ben hem daarom maar gaan begraven. Kijk mij eens:
 

Een lekkere zwarte toet he? Thuis wordt dit niet leuk gevonden (tenminste, dat probeert vrouwtje mij te laten geloven). Maar hier op mijn logeeradres... sjonge, dat gaat lol geven zeg.

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten