Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

vrijdag 15 februari 2013

Beaglepoes Shahna

Ja, lezen jullie goed... BeaglePoes!

Ik denk namelijk dat ik een beaglepoes ben. Tenminste... dat denkt vrouwtje dan weer.
Nu Bartje deze week wel er-rug rustig is (maakt nu af en toe een speelbeweging maar dat was t ook) en niet speelt zoals hij dat normaal doet (heeeeeeeel veel tot IK er zelfs ECHT genoeg van krijg), moet ik toch echt elders mijn vertier zoeken. Verveel me suf en kheb echt iemand nodig die met me spelen wil ook.

VIP laat ik met rust. Dat poesje pak je niet zonder handschoenen aan hoor. Voor je het weet zit er een van haar vlijmscherpe poezennagels in je oog. Been there done that, dus blijf ik maar een beetje uit haar buurt. Maar die rooie donder die hier woont... SPEELKAMERAADJUHHHH!!!! 
Ik zie hier vaak genoeg dat de katten met elkaar spelen, maar ook dat ze achter elkaar aanrennen. Dan vliegen ze over de banken, over de rugleuning de grond op, van de grond de krabpaal in, de kasten op en ga zo maar door. Echt heel gaaf. 't Zijn dan net twee acrobaatjes. Ik hoef nooit naar t circus hoor. Ik zie het thuis elke dag!

Vandaag wilde ik dus echt heel graag met PJ spelen. Kheb gewacht tot VIP uit de buurt was en toen ging ik ervoor hoor: ik ging van bank naar bank, ging op de rugleuning van de bank klaarstaan en toen sprong ik er gewoon vanaf zodat ik vanaf de grond gewoon weer keihard verder kon rennen achter die rooie PJ aan.

Vond vrouwtje niet leuk. Ze zegt dat ik dat niet mag, dat de vloer glad is en de rugleuning te hoog, dat ik wel eens verkeerd terecht kan komen en iets kan breken, dat... naja... nog meer gezeur. Spelbreekster ook!
Vanmiddag heb ik haar dus maar eens echt echt echt heel erg laten schrikken, haha. Ik vloog van de grote bank naar de salontafel, toen heel vlug over op de andere bank en toen...
... kwam die speelbreekster van een vrouwtje weer!!!

Ik wilde net richting kast springen en toen heeft ze me gevangen!!! GEVANGEN!!! Ze riep de hele tijd wel "NEE" en "KLAAR SHAHNA", maar ja... ik wilde spelen en hoorde dat lekker niet. Ik racete maar door en door en door en ik wilde alleen maar met PJ spelen hoor.

Wat een zeurpiet is dat vrouwtje van mij toch ook he? Had ik eens vanaf de kast naar beneden kunnen springen, mag t weer niet... Saai hier. Dan maar weer vervelen...

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten