Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 14 februari 2013

Valentijnsdag bij de Bengeltjes

Dames en Heren, wisten jullie al dat het vandaag Valentijn is?
Ik heb van mijn vrouwtje gehoord dat dit een bijzondere dag is. Had iets met liefde te maken of zo.

Nou, liefde... lief... één pot nat volgens mij, dus ik besloot mezelf eens zo lief mogelijk op de foto te zetten.

Maar ja, alleen maar lief gaat ook vervelen he, en dus probeerde ik nog maar eens te knipogen.

En toen ik later iets hoorde gebeuren aan de andere kant van onze woonkamer werd ik toch wel een klein beetje verlegen hoor.



Ja, en ook ik heb gehoord dat het vandaag Valentijn is. Ik hoorde dat je dan iets mag geven aan iemand die je lief vindt. En dat je zelfs iets kunt krijgen omdat iemand jou lief vindt. Klinkt heel spannend eigenlijk, vinden jullie niet?

Ik vraag me af wie mij eigenlijk heel lief vindt en daar word ik stiekem wel een beetje verlegen van...


Ik vind stiekempjes ook wel dat ik wel een knuffel kan gebruiken. Dat ik ze verdient heb.

Maar ja, van wie?


Bartje raakte in gesprek met vrouwtje. Ze vond hem toch wel een klein beetje zielig en gaf hem alvast een knuffel. Daarna vertelde ze hem iets heel stilletjes zodat ik het niet kon verstaan. Flauw zeg...

Denk je echt dat dit werkt vrouwtje? Denk je echt dat die stropdas helpt?

Denk je echt dat ze mij ook lief vindt???

Zal ik t dan maar gewoon proberen... zal ik haar dan maar gewoon de roos geven en zeggen dat ik haar lief vind?

Nu was ik me hier toch verbaasd over! Zo lief!

Stiekem vinden wij elkaar altijd wel heel lief. En we hebben gehoord dat je niet persé verliefd hoeft te zijn om iemand een fijne Valentijn toe te wensen en om iemand iets liefs te geven.

We hopen dat jullie ook allemaal een heel fijne Valentijnsdag gehad hebben en dat wij die mogen 'afsluiten' met het toevoegen van de boodschap "We vinden jullie lief!".

1 opmerking:

  1. prachtige foto's en verhalen Susan heb weer genoten ,heerlijk jullie kleine rakkers te volgen altijd leuk en altijd weer nieuwe dingen , ga zo door mij heb je hoor hihi gr Diana

    BeantwoordenVerwijderen