Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

maandag 11 februari 2013

Steekje

Rara...
... Wat zou hier gebeurd zijn???




Vrijdag na mijn werk besloot ik de vakantie in te luiden met iets leuks voor de bengeltjes en iets lekkers voor de poezenmonstertjes. Na mijn werk racete ik door de dierenwinkel en vond wat ik hebben wilde voor ze. Zouden ze vast alle 4 dolblij mee zijn.
Werd allemaal vol enthousiasme ontvangen hoor. Bij de bengeltjes zelfs met een beetje TE veel enthousiasme, hihi.


Ik had een ezeltje voor Shahna. Die is zoooooo dol op knuffeltjes. Het zag er erg stevig uit en dus moest die mee. Shahna speelde meteen. Helemaal blij en gelukkig met haar ezeltje.




















Voor Bartje had ik een leeuw met heel lange pootjes. Echt een slungel van een knuffel. Past goed bij coole Bartmans en dus moest die ook mee. Ook Bartje nam hem meteen in ontvangst en speelde zich suf. Al helemaal toen hij er achter kwam dat er een piep in zat (Bartje heeft vroeger ergens geleerd dat je muziek kunt maken en hij musiceert heel graag nu).


















Ze besloten ook eens bij elkaar te gaan kijken naar de buit die ze binnen hadden.






En toen werd er geruild...
Ik besloot Shahna's speelplezier vast te leggen.








Ik vergat dus te kijken naar Bartje, vergat dat die een knuffel van Sjaan had (das iets MET oortjes, zachter dan dat van Bart en heeft geen touwen) en toen ik dat besefte was t al te laat... Twee minuten speelpret gehad en wat troffen we toen aan?


Meteen heb ik hem maar geopereerd en zijn oor weer aangezet. Nu heeft het knuffelbeest een naam. Steekje maakt het nu weer prima en is weer het speelmaatje van Shahna.

Met de Slungelige langpootknuffel van Bartje is t al wat minder goed gesteld. Duurt niet lang meer en dan mist t arme ding een poot...

Maar één ding is zeker... ze hebben lol.

Namens het vrouwtje van Shahna & Bartje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten