Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zondag 10 februari 2013

Zonnig rondje Heide

Zondags gaan we altijd naar andere wandelplekken dan het park hier. Vinden de baasjes leuk. En stiekem ook heel fijn; hoofd leegmaken voor de werkweek weer begint, lekker uitwaaien en genieten van ons.
Vandaag zijn we weer eens naar de heide gegaan. Dat was al weer een lange poos geleden. En echt; we hebben een ZONNIG rondje kunnen doen. Heerlijk!

Zodra de auto in de buurt van de heide kwam werden Bartje en ik helemaal druk en blij. Heel gek vindt vrouwtje dat, want zo erg als nu doen we dat niet wanneer we naar het bos gaan of zo. Ze denkt daardoor dat de heide ons favoriete wandelplekje is. Nou, ik zeg niks, ik zal jullie zelf laten beslissen hierover na het zien van de foto's :)

Wij mochten vandaag de weg kiezen. Dat is leuk. Dan zitten we aan de lange lijn en dan lopen de baasjes achter ons aan. Niet dat we ze meesleuren hoor, nee, nee. Dat gaat heel anders; dan sla ik bijvoorbeeld al links af en dan komen ze me na. Heel gaaf. Soms zie je dan niet eens een pad en dan moeten we met ons viertjes dwars door de heide en andere begroeiïng heen. Ben ik dol op en Bartje ook.

Follow me


Helemaal blij :)


Snuffel de Snuffel




Kom vrouwtje, niet altijd maar foto's klikken. Doorlopen!!!


Nog keertje naar links?


Bartje is al boven en wacht op ons.


Nog eens snuffelen


En boven op een pad konden we uitkijken over de heide. Bartje begon te brommelen "Wie hoor ik daar over ONZE heide lopen? Welk hondje blaft daar zo?"


En ikke? Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...


Geloven jullie vast niet, maar uhhh... we hebben ook NOG meer gesnuffeld...


En nu iets heel gaafs hoor. Boven in Nederland heeft het gesneeuwd en daar spelen beaglevriendjes nu in de sneeuw. Hier ligt niks, nakkes, nada... Wij hadden in plaats van sneeuwpret wel heel veel zandpret!!!




Pootjes van de vloer! Ik vind dit zo te gek; rondjes racen door het zand.


Koekjes scoren bij de baas

Heel belangrijk. Moet ook gebeuren he ;)

Vliegende Bartmans


Schudden terwijl ik ren

En omdat er dan nog zand kriebelt, schud ik verder in stilstand


Bartmans had weer eens een stok gevonden


Dorstlessen


Grote nieuwe vriendjes maken


Kijken of er nog iets te vangen valt




Sunshine in het bosstukje :)


En na een flinke wandeling die we zelf hebben mogen uitstippelen, begonnen we moe te worden. We gingen overal wel even zitten. Vond vrouwtje prima. Die nam het er weer van en zorgde ervoor dat we even braaf naar haar camera keken.


Maar verder wilden we niet meer. Was heerlijk en we willen er ook snel weer eens terug, maar voor nu... Hoogste tijd voor koffie voor de baasjes en KOEKKIESSSSS voor ons :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten