Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

vrijdag 22 juli 2011

Mijn nieuwe hele grote vriend

Ik had natuurlijk al een hele grote vriend; ElCayo een Sint Bernard van 3 jaar oud.
We spelen samen en slapen samen. Het is dan wel Small & Tall, maar dikke mik tussen ons twee.
Afbeelding
Maar nu...

Eergisteren heb ik kennis gemaakt met de hond van vrouwtjes broer. Mo is een kruising Cane Corso- Amerikaanse Bulldog.
Vrouwtje had Mo zelf al een poosje niet gezien en de laatste keer vond ze hem een beetje eng. Hij is zo groot! Ook is hij nog heel speels (als een beagle tegen haar op springt kan ze dat nog wel aan, maar deze beer komt met zijn voorpootjes doodleuk tot aan haar oren!) en ze denkt dat dat hetgene was dat ze vorige keer een beetje eng vond. Het 'wilde' in zijn enthousiasme.

Dit is Mo:
Afbeelding
Zoals ik al zei; een hele grote beer, maar stiekem vind ik hem toch ook wel echt heel lief.
Mo kan trouwens net zo verzot naar eten staren als ikke. Haha; een reuzenbeagle! Vrouwtje
moest lachen toen hij zijn hoofd op tafel legde en probeerde het eten al hypnotiserend naar hem toe te laten lopen...
Dit was de eerste kennismaking:
Afbeelding
Vrouwtje was nog een beetje huiverig. Mo zal mij niet moedwillig kwaad doen, maar een grote lompe speelse poot op mijn ruggetje en... Brrr...

Maar alles kwam helemaal goed: Mo deed lief en ik deed lief terug.
Hier zijn we samen aan het snuffelen:
Afbeelding

En zelfs toen Mo los mocht lopen; geen drukte, alleen af en toe aan elkaar snuffelen:
Afbeelding

We hebben ook een gezamenlijke hobby: graven, snuffelen en 'jagen' naar holletjes in het veld.
En natuurlijk: koekjes :)
Ja, ik heb er een nieuwe hele grote vriend bij, jippie!

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten