Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 28 juli 2011

Naar de camping

We zijn we naar de camping geweest. Papa van vrouwtje was jarig, maar omdat die feestjes en verjaardagen verschrikkelijk vindt, zijn ze snel naar de camping vertrokken.
Toen we op de camping aankwamen was ik meteen helemaal in mijn nopjes: ik trof daar mijn grote vriend ElCayo.
Cayo zat al op wacht:

Die had trouwens net gegeten en zich daarbij flink vies gemaakt.

Ik had, toen het nog droog was, precies begrepen wat 'opa' op de camping doet. Als de zon schijnt ligt hij in zijn ligbed en blijft daar gerust uren bakken. Ik heb dat bedje ook eens even geprobeerd. Eerst afwachtend, want thuis mag ik niet in de stoelen.




Opa vond het echter prima en gaf mij een 'toe maar'. Dat nam ik natuurlijk meteen van hem aan:
Toen ik even anders wilde gaan liggen, vond ik uit dat de stoel bewoog:

Toen begon het alweer te regenen. Meteen heeft vrouwtje toen maar een dekentje uitgelegd voor mij. Dat werd meteen bezet door ElCayo:
En die wilde er ook echt niet meer vanaf:

Ik keek eerst een beetje beteuterd. Die grote lobbes neemt ook wel erg veel plek in:



Maar ja, als je een klein beagletje bent, en net zo groot als alleen al het hoofd van je grote vriend, dan pas je er nog wel bij:



En krijg je meteen kusjes ook nog.

Daarna zijn we een stukje gaan wandelen en raad eens wie we daar tegenkwamen? Ik ging zitten en begreep er helemaal niks van hoor.


Maar toch was het echt zo: GENTLE!!!

Na de begroeting...

... werd er natuurlijk weer gespeeld:

En na een klein uurtje had ik er al weer genoeg van; ik was doodmoe:

Tja, na drie dagen spelen met Gentle... ze is superleuk en superlief, maar dat spelen breekt me echt op.
Terug dus naar de caravan van mijn 'opa en oma'. Om daar eerst alleen...

en daarna samen met ElCayo...
... de waak'hond' uit te hangen.

En na het eten waren we beiden zo moe, dat we gezellig bij elkaar kropen.
Eerst even samen alles bekijken:

Dan ook maar erbij gaan liggen om zo nog even verder te kijken:
Dan proberen, om als ukkie bij zo'n grote lobbes, je draai te vinden:

toch aan de andere kant ook nog maar eens proberen:

Om er daar achter te komen dat het toch lekkerder lag aan de eerste kant:
En uiteindelijk vielen wij als 'small & tall' samen in een diepe slaap:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten