Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zaterdag 30 juli 2011

Naast de fiets

Vrouwtje kreeg, als reactie op mijn lange nageltjes die maar niet slijten, de tip van de springer/ walky dog/ ding voor de fiets. Vrouwtje was er een beetje benauwd voor hoor. Ik kan bij het wandelen trekken als een paard (minipaardje he), dus zag zichzelf al op de grond liggen.

Maar...


... zie eens wat wij vanavond gedaan hebben?
Ziet er best al goed uit he voor de eerste keer naast de fiets?

Vreemd vond ik het wel.

Maar nog niet moe, en dus ook nog even een flink blokje met de baas:

Kijk mij eens hard trekken, en toch is er niemand gevallen. Haha...

Ik denk dat die nageltjes nu toch echt wel wat sneller zullen gaan slijten hoor.
Vrouwtje doet dit echt nog niet veel en nog niet lang. Soms pakt ze de fiets en mag ik mee. We gaan dan stapvoets en alleen maar op het parkeerterrein mag ik er aan vast. Ik ben nog geen jaar en als we dit te veel gaan doen en te snel, dan zal dat niet goed zijn voor mijn botjes. Daarom dus heel kort en heel langzaam. Gewoon voor het idee.
Maar als ik wat ouder ben, dan gaan we ervoor hoor.

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten