Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

maandag 25 juli 2011

Samen delen, samen spelen en eindelijk...

... samen slapen.

Want na drie maanden waarin onze baasjes hebben mogen kijken naar een Shahna en Gentle die superleuk met elkaar spelen, elkaar in spel tot het uiterste vermoeien en echt nooit moe genoeg lijken te worden om te gaan slapen...

... mochten ze eindelijk dit geweldig vertederende tafereel aanschouwen:


Terwijl ik moe mijn mandje opeiste, propte Gentle zich erbij.
Ze gaf me kusjes.


Moe als ik was werd ik wakker en keek op.


Ik vertelde haar: "Je mag erbij komen, maar wees
alsjeblieft heel rustig. Ik ben moe".


En toen lagen we naast elkaar...


... telkens een beetje dichter bij elkaar...


... in een lieve diepe slaap te vallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten