Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

vrijdag 15 juli 2011

Verrassing

Wij zijn vanmiddag naar de Brunssummerheide geweest. Dat was voor mij de eerste keer. Al bij het uit de auto komen wilden mijn oren bijna niet meer werken; wat een geuren, wat een weelde. Ik was superenthousiast. Ik liep van links naar rechts, neus op de grond en neus in de lucht, de staart kon niet stoppen te kwispelen. Wat was ik blij met dit kleins.
Toen we door het bospad naar de rode beek liepen maakte vrouwtje een foto. Dat was potverdriebloemetjes ook meteen de laatste want domme zij had vergeten de batterij op te laden. Zonde!!!
Waarom?
Toen we bij de rode beek aankwamen liep ik er zomaar in! Mijn baasjes stonden beiden met de mond vol tanden. Ze dachten dat ik een hekel had aan water. Of het nu regen is, een waterplas, de douche, maakt niks uit. Nattigheid hoeft voor mij normaal niet. Ook bij onze wandelingen door het park hier, ga ik echt het water niet in.
Wat een verrassing was dit dus. En wat balen wij van die lege batterij!
Het commando 'zoek' kent ik sinds vanmiddag ook. Ze gooiden een stok in het water en ik haalde hem er uit als ze 'zoek' riepen. Ik ben tot aan mijn oren in het water geweest.
Wat een feest.

Zou mijn watervrees dan nu toch over zijn?

Groetjes van Shahna

Ow, en zie hier die ene foto die mijn vrouwtje maar kon maken:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten