Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zondag 17 juli 2011

Voor de regen kwam...

... zijn wij nog voor een heerlijke wandeling gegaan.

In het park laat ik voornamelijk mijn neus genieten. Overal wordt gesnuffeld.
Afbeelding
in het hoge gras,
Afbeelding
tussen de 'bloemetjes',
Afbeelding
in het dorre gras,


Om daar vervolgens even te rennen.
Afbeelding

En daarna natuurlijk weer verder te snuffelen.
Afbeelding

Even zitten om naar allemaal langslopende viervoetertjes te kijken.
Afbeelding

Even besnuffeld worden door een vriendelijke knappe hond.
Afbeelding
Daar heb ik trouwens mee gespeeld, maar alle foto's zijn wazig geworden
Jammer!

Vervolgens heb ik natuurlijk weer even ...ja, ik ben een beagle he... Gesnuffeld.
Afbeelding

Tussen de groeiende maïs in gestaan,
Afbeelding
Blijkt trouwens dat je van daar uit nog meer viervoetertjes kunt bekijken.

Om uiteindelijk weer op weg naar huis te gaan.
Afbeelding

Om daar dan in een heerlijke...
Afbeelding
... slaap te vallen.

En precies nu, begint het ook hier te regenen.

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten