Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

dinsdag 12 juli 2011

Zucht...

Sjonge jonge zeg. Ik ben echt helemaal uit mijn doen!
Ik zal jullie vertellen: Ik lig hier aan de lange lijn. IN MIJN EIGEN TUIN!!!

Heb mijn vrouwtje al diverse keren gevraagd of ze nu helemaal betoeterd is geworden hoor.
Afbeelding
Er lopen in onze tuin al vanaf vanochtend allemaal werkmensen. Het staldak wordt eindelijk vernieuwd. Vrouwtje zegt dat ik strakjes weer los mag, maar nu is het te gevaarlijk. De poort staat open en er liggen allemaal splinters in de tuin.
En daarom...
Afbeelding

Ik ben er helemaaaaaal niet blij mee hoor.
Afbeelding

Maar ik zal me er voor nu maar even bij neerleggen.
Afbeelding

Geloof me alleen wel maar als ik zeg: "Dit is stilte voor de storm".

Ik ben nu in dromenland ideetjes aan het opdoen voor nieuw beaglekwaad (vrouwtje denkt tenminste dat ik daar al mijn streken vandaan haal).
Afbeelding

Afbeelding

Laat ze hier hun borst maar nat maken.

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten