Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zaterdag 18 februari 2012

Bartjes Avontuur

Toen we na de wandeling weer in het huisje kwamen waren Sjaan en Gentle doodmoe en ze vielen dan ook als een blok in slaap. De baasjes hadden geen zin om te koken en geen zin om iets te halen en besloten dat ze ergens iets wilden gaan eten.

Eerst stopten ze me bij Shahna in de bench. Mij best hoor. Lekker warm en supergezellig. Toen gingen ze weg en vielen we alle drie in slaap.

Een poos later hoorden we de sleutel weer in het slot gaan. Nu al terug van weggeweest? Ik was nog niet eens goed in slaap gevallen zeg! Shahna en Gentle echter wel.
De baas stond ineens voor mijn bench en plukte me er uit. Ik werd in de tas gezet en hij nam me mee naar buiten. Het regende kei en keihard! Gelukkig voel je daar in die tas niet zo veel van.

Na een paar minuutjes ging hij een halletje in en opende een deur. Ik zag heel veel mensen, een paar honden, ik rook eten... waar was ik nu toch weer?
Vrouwtje nam de tas over en haalde me er uit. Ik mocht even spieken en lekker knuffelen. Daarna zette ze me weer in de tas zodat ik daar lekker kon tukken. Kwam trouwens niks van.


Waar ik nu toch was? Nou, vrouwtje vertelde me dat het een café-restaurantje was. Mensen konden er iets drinken, maar je kon er ook heerlijk eten. Het was druk, knus en supergezellig. En...

... het stoerste van alles moet nog komen hoor. Zie hier wat er op de menukaart stond:

Geen hele duidelijke foto hoor, maar we voegen hem toe voor het idee. Je kon er dus ook dingen bestellen speciaal voor de hond.
Vrouwtje bestelde een portie hondenkoekjes en kreeg dit;

Ook al geen duidelijke foto, maar toch... Een flink gevulde bak. Ik kreeg er maar twee of zo (en ook nog de allerkleinste!), de rest verdween in een zakje en was voor ons alle drie.

Toen de baasjes klaar waren met eten en nog even hadden nagetafeld gingen we weer naar het huisje. Shahna en Gentle sliepen nog. De benches gingen open en met ons drietjes hebben we lekker liggen slapen bij de baasjes op de bank. Heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten