Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

dinsdag 7 februari 2012

Dankjewel baasjes van Tosca en Fanouck

Gisteren was ik even bij tante Alie, ome Hans, de lieve Lizzy en Floor en natuurlijk bij mijn coole zusje Barb.

Mijn vrouwtje kreeg iets van tante Alie dat ze open moest maken. "Het is niet van ons, maar van Nicole en Joris. Maak maar open, het is echt heel leuk".
Op het papier stond mijn naam. Spannend...

Kijk eens wat ik gekregen heb! Een eigen aap! Ben er ook meteen mee gaan spelen hoor.


Shahna dacht even dat het voor haar was, maar is natuurlijk niet zo als mijn naam op het papier staat he. Toch hebben we het gedeeld en er echt al een hele poos samen mee gespeeld.


Dat gaat verder heel grappig hoor. Shahna rent er dan mee door het huis en ik dribbel er achter aan en dan probeer ik hem te pakken. Hihi...


Dankjewel Nicole, Joris, Tosca en Fanouck! We hebben er echt heel veel plezier mee :)
En speciaal voor jullie; 3 likjes en 7 hapjes van mij (ik ben nu eenmaal een minibeaglemannetje, dus dat mag nog he) en een lieve kus van Shahna

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten