Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 16 februari 2012

Kennismaken bij Gentle

Vandaag was er iets spannends. Iets heel geks en dat voelden Shahna en ik al een paar dagen. Onze baasjes zijn altijd wel druk en ze doen ook altijd wel een beetje gek, maar vandaag was ook dat anders. Er staan hier koffers en tassen en de baasjes deden nog drukker en blijer.

Vanavond werden Shahna en ik in de auto meegenomen en toen we mochten uitstappen waren we op een plek met heel veel lampen, geluiden en mensen. Ik herken dit wel een klein beetje. Zoiets heb ik ook gezien toen ik bij Barb was. Volgens mij noemen ze dit een winkelcentrum.
De baasjes keken voor schoenen en warme truien. Alleen kwam van dat kijken en vinden niet veel omdat echt iedereen stopte bij ons. De mensen wilden allemaal Shahna en mij aaien. Heerlijk al die aandacht!

Na een poosje gaven de baasjes het op en besloten ze iets anders te gaan doen. Ze praatten over iets dat belangrijk zou zijn en dat we echt NU moesten doen omdat het anders te laat zou zijn. Morgen was het al zo ver. Nou wat was er dan toch zo ver? Geen idee had ik nog hoor.

Weer de auto in en toen we weer mochten uitstappen werd Shahna superblij. Ze sprintte meteen naar de voordeur van een huis en daar hoorde ook ik iets… een ander hondje blafte blij!

Vanavond mocht ik kennis maken met Gentle. Gentle is het allerbeste vriendinnetje van Shahna. Dikke mik tussen die twee.
Mijn baasjes wilden even zien hoe het zou gaan nu ik erbij ben. Zou Shahna nog gewoon spelen? Zou ik mogen meedoen? Bemoedert en beschermt Sjaan mij of doet ze toch gewoon nog lief tegen anderen?

Ik kan jullie vertellen; het was geweldig! Gentle en Shahna spelen normaal heel druk en wild, maar nu even niet. Ik mocht zelfs meedoen!!! Ik werd dan wel af en toe even tot halt geroepen door Shahna. Maar verder… heerlijk om nu met twee van die leuke dames te mogen spelen. Vrouwtje denkt trouwens ook dat Gentle en ik erg aan elkaar gewaagd zijn. Allebei lekker druk in spel en nooooooooit te moe om te spelen.

Van onze kennismaking en ons speelplezier heeft vrouwtje wat foto’s gemaakt:

Bij binnenkomst kregen Gentle en Shahna een kauwstaafje. Gewoon zomaar. Lief van Linda dus

Enlarge this imageReduce this image Click to see fullsize

Shahna ging ermee in de mand van Gentle liggen en daardoor kregen Gentle en ik de kans eens even kennis te maken zonder gestoord te worden.


Onder de kooi van papegaai Jaco vond ik een veer. Wilde ik hebben, maar dat vond Linda geen goed plan.

Enlarge this imageReduce this image Click to see fullsize


Even terug gaan spieken bij de knabbelende Shahna. Maar dat was geen succes. Ik kreeg een snauw…

Enlarge this imageReduce this image Click to see fullsize

Gentle besloot me te troosten. Wat is ze toch lief!

Enlarge this imageReduce this image Click to see fullsize


Ik vond de handtas van Linda en besloot eens te gaan zien wat mensendames zoal gebruiken. Shahna en Gentle vonden het een beetje brutaal van me en keken toe.

Enlarge this imageReduce this image Click to see fullsize


Shahna zit graag op schoot. En als je goed kijkt zie je mij er ook bij zitten, hihi

Enlarge this imageReduce this image Click to see fullsize

Gentle bekijkt het zich eens even en denkt vast dat wij een beetje mal zijn

Enlarge this imageReduce this image Click to see fullsize


Ik heb de bal van Gentle gevonden!

Enlarge this imageReduce this image Click to see fullsize

En die heb ik meteen meegesleept naar haar mand waarin ik lekker ben gaan liggen.


Terwijl ik mijn ogen even sloot vertelden Shahna en Gentle elkaar buiten hoe blij ze eigenlijk zijn elkaar weer te zien.
Dat begint met kusjes

Een flinke omhelzing

En daarna worden hele verhalen verteld zodat ze elkaar helemaal bijkletsen over wat ze gemist hebben van elkaar


In de tijd dat zij dat deden heb ik lekker geslapen in de armen van Marcel en daarna bij baasje. Doodmoe was ik toen we weer thuis kwamen, maar wat had ik het leuk.

Tot morgen!!!

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten