Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

vrijdag 3 februari 2012

Thuis! Ik ben Thuis! :)

Vandaag ben ik dan eindelijk thuis. Thuis in mijn nieuwe huis welteverstaan!
Ik ben samen met mijn zusje Barb hierheen gekomen en heb onderweg mijn eerste gele sneeuw gemaakt :).

Thuis heb ik meteen kennis gemaakt met mijn poezenzus (VIP) en poezenbroer (PJ)


Wat zijn die nieuwsgierig!
Ze hebben zich heel lief en goed gedragen, maar daarna werd VIPje boos en heeft PJ me goed in de gaten gehouden. Ze hebben me niks gedaan hoor, o nee, VIP heeft zich meteen boven op de slaapkamer verstopt en heeft de rest van de avond brommend op de bank gelegen.
PJ doet dat een beetje anders, maar dat vertel ik strakjes... Even terug naar mijn verhaaltje (ik ben een klein stuiterend hoopje, dus is dit verhaal ook een beetje stuiterend opgezet he)

Goed, verder; Daarna mocht ik genieten van een weerzien met grote zus Shahna :)


Ik kwispelde heel hard in de handen van mijn vrouwtje terwijl ik Shahna zag en Shahna vond het echt heel fijn me weer te zien.

Al snel mocht ik lekker lopen en snuffelen. Dat snuffelen kwam later wel, want eerst even kijken wat ik eigenlijk aan Shahna ga hebben.
Kom je spelen?


Of zullen we liever lekker knuffelen?



Ik heb buiten een plasje gedaan. Ik ben namelijk een echte vent. Ik drink een heleboel water en een echte vent plast niet op een krant (ik heb even laten zien hoe je er heel snel heel veel snippers van maakt namelijk), maar gewoon huplakee in een bergje sneeuw.
Samen met Shahna heb ik ook gespeeld voor beagletrein :)


Jullie zien wel wie er al de leiding heeft he, hihi.
En toen weer naar binnen, want brrr... wat krijg je daar een koude pootjes van zeg!

Daarna heb ik nog wat gespeeld met allerlei speelgoed. Vertel ik misschien straks nog over en anders een volgende keer. Ben nu wel moe van al dat spelen en snuffelen vanavond. Ik ga dus eventjes mijn oogjes sluiten...

Tot gauw!!!

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten