Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zondag 5 februari 2012

Kennis maken met Muck en Ziggy

Vanmorgen zijn we al vroeg van huis gegaan. Ik moest in de tas en Shahna ging aan haar riem in de auto. Mijn baasjes wilden me meteen bekend maken met autritjes.
We stopten ineens ergens en natuurlijk wist ik totaal niet waar. Maar Shahna... die rende al vooruit en trok ons keihard mee. Wat was die blij! Wat ging er toch gebeuren?
Ik mocht uit de tas en werd meteen opgetild door oma Fien.


Daarna mocht ik even kijken bij opa Pierre.


Ome Jo woont hier ook en dus ging ik ook daar nog ven knuffelen.
Daarna maakte ik kennis met twee lieve vriendjes van Shahna; Muck (de zwarte labrador) en Ziggy.



Weer binnengekomen was oma in de weer met iets heel leuks. Ik denk dat de bedoeling was dat ik er achter aan moest rennen en moest proberen het te pakken. Nou; het is gelukt hoor!


Daarna mocht ik nog wat spelen. Alleen, met Shahna en met Muck. Ziggy moet me eerst een beetje beter leren kennen, daarna zal ze vast wel met me mee door de wei rennen :) Maar daar moet ik eerst zelf nog een klein beetje voor groeien...




Samen met Shahna in de mand van Muck.


Uiteindelijk ben ik na al dat spelen en de nieuwe indrukken in een diepe slaap gevallen.


Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten