Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zaterdag 4 februari 2012

Spelen, Slapen (?) en Visite

Dat spelen dus... Vrouwtje heeft een heleboel foto's gemaakt van hoe ik met Shahna speel en van hoe ik al heb ontdekt wat voor leuke spullen er hier allemaal voor mij en mijn grote zus zijn.

Mijn knuffelhondje


Een soort zebrabeestje


Een bijtring voor scherpe puppentandjes (en die heb ik hoor, hihi)


Nog iets om op te knagen


En dit heb ik meteen als lievelingsspeeltje aangenomen


En je gelooft het vast niet, maar ik heb nog meer knaagspul.
Ook heb ik al speelgoed gedeeld met Shahna. Zij wil het zomaar van me afpakken hoor. Naja; ze mag wel, ik heb het toch te druk met alles ontdekken en uitproberen.



Ik heb ook een minder mooi nieuwtje; ik wilde vannacht niet slapen. Wel heel hard gillen en piepen. En vanmorgen om iets voor 5 uur had vrouwtje er genoeg van. Toen is ze maar opgestaan.


En raad eens? Toen wilde ik wel gaan slapen!


Niet in mijn bench dan, maar toch. Rust en stilte zodat ik ook heel stiekem een beetje kan groeien.
Nog voor de middag kwamen er ineens heel veel mensen hier in huis. Koffie en thee kwamen in kopjes op tafel en zelfs bordjes met beschuiten en lekkere blauw-witte bolletjes er op.
Naar het scheen kwam iedereen me mij knuffelen. Heerlijk. En die beschuiten waren om te vieren dat ik er ben. Gaaf zeg.
Eerst kwam Trudie. Dat is het vrouwtje van Jewel en Joy. En Jewel en Joy zijn vriendinnetjes van Shahna. Nou, die gaan we dus zeker wel delen he!
Trudie kwam me knuffelen en bewonderen en Shahna wilde daar ook niets van missen.


Die kroop gewoon erbij!


Trudie had ook een cadeautje voor mij meegenomen. Een blauwe Kong om mee te spelen. Daar vertel ik snel nog eens over. Heb hem al flink gebruikt en gedeeld met Shahna.

Toen ging ineens de deurbel. Ik weet nu tenminste dat dat geluid de bel is. En weet je? Er gebeurt dan meestal iets leuks. Als dat geluid komt, dan komen er mensen binnen en die komen dan even met je knuffelen.

Ome Jo kwam binnen (ook al met cadeautjes) en al snel daarna stonden opa en oma (ook met cadeautjes, kan niet op zeg) aan de deur. Dat zijn de ouders van mijn vrouwtje en ze hebben een hele coole hond. Die mag ik binnenkort gaan ontmoeten. Spannend.



In de avond kwamen ook Marcel en Linda op bezoek. Dat zijn de baasjes van Gentle (beste vriendinnetje van Shahna). En ook zij hadden een cadeautje. Mensen, wat een verwennerij. Ik weet niet eens meer waarmee ik als eerst moet gaan spelen!

Sjonge, dit was me het dagje wel hoor. Ik ben er gewoon spontaan van in slaap gevallen. En ja, IN mijn eigen bench! Knap he?


Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten