Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

vrijdag 27 juli 2012

Avondvertier @Lauwersoog (dag 8)

Avondvertier

Het is nog steeds vrijdag en eigenlijk deden we helemaal niks meer in de avond. Lekker rusten wel, en dat is ook eens lekker :)

Shahna en ik zijn de beste maatjes en we plakken ook constant aan elkaar. Vrouwtje maakte een foto van ons terwijl we in de stoel lagen te slapen. Samen...


En in de avond had ik volgens vrouwtje iets heel vreemds gedaan.
Vrouwtje had een flesje Grimbergen (dat smaakt zo lekker na een lekker warme dag zegt ze) en omdat ze gek werd van de kringen op tafel (volgend jaar echt een tafelkleedje meenemen) had ze het lege flesje op de grond gezet.
Ik let goed op alles en iedereen en dus... ik had dat gezien, geroken en toen...
Het ging sneller dan een camera kan klikken!


... het flesje verdween het richting tent. En Ikke???
Ik genoot!






Van (volgens vrouwtje) een gelukkig wel een leeg flesje. Klein alcoholistje, noemde ze me. Ik begrijp dat niet.

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten