Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

maandag 16 juli 2012

Mannen zijn gewoon heel gemakkelijk, eigenlijk.

Niet alleen vrouwtje, maar ook Shahna vond dat ze wel even haar mening kon komen geven. En niet vragen of ze me die eigenlijk wel mag geven he, nee... gewoon aan komen lopen en zeggen "Volgens mij is je jas te klein!".



En om het nog erger te maken controleerde ze de boel en zei; "Ja, ik weet t zeker. Wordt tijd voor een nieuwe!"




Het allerergste is als ze dan ook nog eens bewijs willen hebben en met dat vervelende flitsding aankomen lopen.
Nu verwachtten ze zeker dat ik zou gaan lachen?




Tsssss...



Ik HEB helemaal niks te lachen hier!




Nu zal ik jullie vertellen; DE blik werkt wel eens, maar vandaag niet. Het werd alleen maar erger! Komt vrouwtje me hier met een nieuwe jas aanzetten. Bohhh, daar heb ik al helemaal geen zin in! Ik hoef geen nieuwe jas. Vind t prima zonder hoor.
Maar nee, niks luisteren naar mij. Gewoon doen. En natuurlijk ook nog eens met dat flitsding alweer erbij...

Ik probeerde me nog uit de voeten te maken.



Toen dat niet lukte ben ik beginnen te gillen hoor. "IK WIL NIET!"



"EN OOK NIET VAN DE ZIJKANT!"




Zucht...

... eigenlijk zijn mannen heel makkelijk hoor. Mannen hoeven niet persé altijd nieuwe kleren. Soms is t oude goed genoeg voor ze. Dat vind ik ook echt...




Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik een stuk lekkerder lig zo.



Maar vertel dat maar niet aan vrouwtje of aan Shahna.

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten