Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

dinsdag 31 juli 2012

Shoppen bij DursyDog & bij de Vrijbuiter @Lauwersoog (dag 12)

Vanmorgen alweer regen, droog, regen, droog... Wat zouden we eens gaan doen vandaag???
Nicole en vrouwtje hadden de oplossing; we gaan lekker weg! We liepen naar de tent waar ook Tos en Fanouck waren en daarna mochten we allemaal (!) in de auto van Nicole. Shahna vond dat heerlijk en lag meteen. Ik kroop tegen de baas aan en viel in slaap. Geen idee waar we heen gaan, maar auto betekent weggaan en weggaan betekent iets leuks doen, dus...
Na een poosje stopte de auto. Waar? Kijk eens; hondenpaleis!!!

Shahna ging meteen aan de snuffel en begon aan het zoeken van iets dat ze wel zou willen hebben.

Ik volgde haar voorbeeld

Ook kreeg ik het even heel erg druk, want staat me daar ineens een heel grote, zwarte en superblinkende hond!

Ik vroeg me echt af hoe vaak en waarmee die in de douche ging. Ik hoopte maar dat vrouwtje dat niet met Shahna en mij zou doen hoor.

Gelukkig kochten vrouwtje en Nicole alleen maar leuke en lekkere dingen en niks geen shampoo. Gelukkig zeg.

Daarna gingen we een stukje verderop een winkel in. En hey; die winkel kenden wij nog wel; de winkel waar je zo veel aaien over je bol krijgt en waar kinderen je willen kopen!
Sjaan en ik werden weer in de winkelkar getild.

En we begonnen aan de reis door de kampeerwinkel.
Boven op het terras dronken de baasjes koffie en lagen/zaten wij braaf te zijn.





Daarna weer verder door de winkel en hup naar de kassa.

Ziet er nog eens beter uit dan een kar vol beagles met dozen er op he?

Terug bij de tent van Nicole speelden Fanouck en ik meteen met het nieuwe speeltje van Fanouck



Ik heb er zelf ook zo eentje gekregen, maar dat wist ik pas later.

Terug bij de klapkeet hebben we gerust, gegeten en daarna gingen we weer voor een wandeling. Gewoon lekker naar het meer om daar lekker te kunnen gaan rennen. Nu kan dat, want ik heb een nieuwe flexlijn. Mijn oude was een dunne draad en en heb ik net als Sjaan een brede lijn. Meteen ff die nieuwe lijnen checken dus. We hebben gerend, gerend, gerend!!!

Filmpje!
http://youtu.be/1RFlo-s-EZc


Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten