Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

maandag 30 januari 2012

Wit Spul

... en dat werkelijk O-VER-AL!

Vanmorgen mocht ik eerst de tuin in. Raar, want normaal moet ik eerst wandelen. Maar goed, ik vind het allemaal prima hoor. Alleen wist ik voor ik buiten kwam al dat er iets geks was. Vrouwtje liep namelijk met dat flitsding te zwaaien...

Buiten gekomen moest ik eerst eens goed rondkijken. Ik bleef staan bij de deur, want zoals ik al zei; er lag wit spul!


Ik moest even proeven, want ja; misschien was het wel poedersuiker


Daarna ben ik voorzichtig de tuin ingelopen. Wat is dat koud aan de pootjes!!!
Ik durfde ze niet alle 4 tegelijk in dat koude wit spul te zetten hoor.


Al was dat wel al snel over, omdat de nieuwsgierigheid van de kou gewonnen heeft


Ik wilde ook nog even bij de visjes kijken, maar durfde niet. Ik kwam er ook achter dat ik nu de trap niet op kan rennen omdat je met sneeuw (zo heet het spul schijnbaar) schuivers maakt.

Tijdens de wandeling maakte vrouwtje ook nog even snel een paar foto's




Snuffelen, omdat ik dat zo goed kan


Ik durfde niet met mijn bibs in de sneeuw te gaan zitten
Maar vrouwtje (drammetje met koekjes) kreeg het toch voor elkaar


Ze kreeg me zelfs plat op mijn buik er in!


En last but not least kreeg ze het zelfs voor elkaar mij op de kiek te zetten met een witte dot op mijn neus :)


Ik hoop dat het witte spul er straks nog is, want heel stiekem vind ik dit toch wel echt heel erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten