Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

donderdag 5 januari 2012

3 weekjes oud

Vandaag zijn we allemaal 3 weken oud. Spannend hoor, want wat gaat het allemaal toch wel snel!
Nu wonen we nog lekker bij onze mama Luna op de Vanenburgse Hoeve en kunnen we nog lekker met elkaar spelen en van mama genieten, maar over een dikke 4 weken mag ik al verhuizen!!!

Mijn vrouwtje en baasje zijn echt heel erg nieuwsgierig naar me. Ze hebben de hele dag kriebels in de buik en de gedachte aan mij brengt hun hoofd op hol, want wie ben ik nu toch? Welke kleine man komt Shahna nu toch plezier brengen en het gezinnetje compleet maken? Welke van ons vijf heertjes zal de naam Bartje gaan krijgen?

Omdat we nu 3 weken oud zijn mogen we vanaf nu ons eerste bezoek gaan krijgen. Onze nieuwe baasjes mogen vanaf nu gaan kiezen welke beaglemannetje met hun mee naar huis mag gaan over een paar weekjes.

Eerste kiezers zijn de mensen die zich als eerste hebben ingeschreven voor ons. Dat wordt dus hondje 1. Daarna hondje 2 en hondje 3. En als laatste mogen mijn baasjes komen kijken naar de twee beagleheren die over zijn en mogen ze kiezen welke van die twee mannetjes ik ga zijn. Dat zal volgend weekend waarschijnlijk gebeuren. Dus nog anderhalve week geduld en gierende zenuwen voor mijn nieuwe baasje en vrouwtje, voordat ze naar me mogen komen kijken en ik bekend zal maken wie ik nu eigenlijk ben.

Voor de baasjes van Barb is het allemaal heel anders. Barb is het enige meisje dat er hier bij ons woont. Haar baasjes mochten maandag al even komen kijken en lekker met haar komen knuffelen. Mijn vrouwtje mag van Alie (dat is het vrouwtje van Barb) een mooie foto van mijn lieve kleine en heel erg mooie zusje hier plaatsen. Barb zomaar op mijn blog!!! Leuk zeg! Hier komt ze;

Mooi is ze he? Volgens het vrouwtje van Barb commandeert ze ons (haar broertjes) al goed. Mijn vrouwtje vindt dat wel gaaf. Van haar mag Barb dit doen en mij alvast laten wennen aan de commando's en eisen die Shahna mij zal gaan geven.

Zoals jullie zien hebben we ook onze oogjes al open. Hoe gaaf; nu kunnen we de wereld om ons heen al een beetje zien.

Ik hoop dat ik jullie snel weer nieuws kan brengen. Dat ik jullie kan vertellen hoe het nu met ons gaat en ook dat ik al snel wat nieuwe leuke en superschattige fotootjes voor jullie heb. Tot gauw!!!

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten