Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zaterdag 7 januari 2012

Een Modderpad

Want ja, het had eigenlijk een supermooie wandeling moeten zijn, maar ooooooo wat lag er een derrie overal! Alles was veranderd in een gigantische modderboel door de vele regen.

Gentle en haar baasjes kwamen vrouwtje en mij ophalen thuis. Leuk was dat zeg.
In de auto 'deelden' we een plekje.



Vrouwtje vind ons echt onweerstaanbaar samen.



En wat lachte ze toen ze mij zo verwaand zag hangen tegen de rugleuning van de achterbank.

Alleen jammer dat ze niet begreep dat ik altijd lig als we rijden en dan dus geen last heb met het houden van evenwicht. Dit aanblik was dus echt niet uit verwaandheid, maar uit ongemak.
Ach... vrouwtje moet gewoon nog veel leren zullen we maar zeggen...

Aangekomen bij het klooster

werd de auto geparkeerd, trok het vrouwtje van Gentle de wandelschoenen aan, poseerde baasje van Gentle even voor het klooster;


en toen begonnen we aan onze wandeling. We dachten dat we door prachtig heuvellandschap, weilanden, velden, landwegen en heerlijk groen zouden banjeren. Dat was ook wel zo, maar...
... maar dan een beetje anders :)

Gentle en haar baasjes door bospad.


Ik dacht nog; "Als ik hier blijf staan, goed hoog langs de kant, krijg ik geen vieze pootjes".



Maar jullie hebben vast al door dat dit niet een heel goede en ware gedachte was he? Sjonge wat een derrie!!!

Nu we naar bovenstaande foto nog eens goed kijken, vinden vrouwtje en ik stiekem toch wel dat het er mooi uit ziet. Baasje van Gentle zei dat we eens terug moeten gaan als het voorjaar is en op zijn minst droog! Gaan we doen hoor :)

Na bovenstaande foto heeft vrouwtje de camera veilig opgeborgen. We kwamen namelijk terecht in regen, hagel, harde wind, nog meer modder en derrie en ... in Duitsland!!!

Hihi... dat stelletje druiven van baasjes van ons had geen idee waar ze heen gelopen waren!!!

Gelukkig kwamen we al snel terecht in Doenrade. Daar mochten we allemaal even binnen in het café om even iets te drinken, een klein beetje op te warmen en om de weg terug te vragen.
 
Toen we weer op weg gingen door het veldpad dat ons terug zou brengen bij de auto en het klooster barstte er een superdikke regenbui uit. Klets en kletsnat waren we allemaal!

Hier nog een foto van mij. Ik ben lekker helemaal niet nat en vies en zo...


Lekker he, hihi.

Volgende keer gaan we hier weer heen hoor. Maar dan met een goed plan voor een fijne route en met wat mooier weer.

Dankjulliewel Marcel, Linda en lieve Gentle, voor alweer zo'n heel fijne avontuurlijke middag :)
 
Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten