Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

woensdag 4 januari 2012

Tassengekte

Tja, een ander woord bestaat daar volgens mij niet voor hoor.

Als ik 9 weken oud ben mag ik met mijn baasjes en grote zus Shahna mee op reis. We gaan dan naar Zoutelande. Vrijdagavond lekker daar slapen, zaterdag met de wandeling mee van BBB. Daarna blijven we zondag, maandag en dinsdag ook nog daar.
Het reisje was al geboekt voordat mijn baasjes mij verwacht hadden. Dat zal dus gewoon doorgaan, maar ja; ik kan en mag nog niet zo veel lopen. Baasje dacht dat hij me kon dragen dan. "Zie je het al voor je?", vroeg vrouwtje. "Dan loop je 5 dagen lang een hele dag met Bartje op de arm. Een pup moet ook veel slapen, dus gewoon dragen is niet zo'n goed plan".

Vrouwtje besloot op zoek te gaan naar een goede tas voor hondjes. Ze vnd op internet alleen maar tassen met afschuwelijke printjes. Bloemen, zebraprintjes, rose, goud en glitter en... allmaal meer voor van die kleine hondjes waar ik niet eens een klein beetje op lijk! "Dat gaat een lange zoektoch worden", vertelde ze de baas.

Vanochtend moest ze snel even poezenbrokjes halen. In de dierenwinkel zag ze tassen liggen en tahdahhh... een heel saaie bruine tas met lichte hengsels. Perfect voor Beagle Bartje!!!

Vrouwtje zette de tas op tafel en nou... die tas heeft nu dus al verschillende geurtjes...

Broer PJ moest en zou er al in gaan om de tas eens even grondig te inspecteren.














































En mijn zus Shahna zag het, keek toe, en was ontzettend blij toen PJ uit de tas ging.




Ze wilde er zelf even in!






































Vrouwtje heeft hem veilig opgeborgen en laat hem nu op een veilige plek staan, totdat ik er in kan. De tas is goedgekeurd, maar sjonge; Tassengekte... gelukkig hoef ik er niet altijd in!

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten