Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zondag 22 januari 2012

Onverwachte visite

Zo, mijn nieuwe baasjes zijn thuis, gedoucht en opgewarmd, ze hebben gegeten en dan is het nu dus eindelijk tijd voor een verhaal en natuurlijk weer fotootjes :) Ja, inderdaad; ik kreeg vandaag weer visite. Heel onverwacht stonden ze hier ineens aan mijn verblijf!

Ze vinden dat we groot geworden zijn in maar een week tijd! Abnormaal. Ik had vorige week al een stel flinke pootjes, een flinke snuit en ik was een stevige knul, maar nu... alles is nu nog groter volgens mijn vrouwtje.
Toen ze aankwamen bij mijn verblijf kwam ik meteen naar mijn nieuwe baasjes toe. Toeval of niet, maar ikke voorop en de pup die Shahna uiteindelijk niet koos er meteen achter aan. Zo grappig.
Meteen hebben ze mij, hun kleine vriend gevangen, en eens goed geknuffeld. Ik 'beet' aan vrouwtjes vingers en likte haar handen en later haar gezicht. Alsof ik heel blij was haar te zien. Hihi...
Vrouwtje zag trouwens iets heel leuks, en ja, ze heeft dus weer iets geleerd. Ze dacht dat alles dat wit is, ook wit blijft. Maar... ze zag dat de twee vlekjes op mijn rug, het vlekje op mijn bibs en de streep bovenop mijn hoofd veel smaller zijn geworden! Ze moest even goed kijken, maar ze had echt mij, Bartje, voor. Verrassing hoor vrouwtje; een beagle is een toverbal!
Onze oogjes staan volgens haar ook veel 'wijzer' dan een week geleden. Onze oogjes kijken je nu echt aan en niet meer glazig langs je door. Ik wilde spelen en gaf dit ook aan. En dan hoe we rondhuppelen en spelen... zo grappig en zo ontzettend schattig vonden die baasjes dat. Nou, ze hebben zich vermaakt.

De filmpjes die vrouwtje gemaakt dacht te hebben blijken er niet te zijn. Dat is jammer, maar gelukkig hebben we aan fotomateriaal geen gebrek.

Hier knabbel ik lekker aan de handen van mijn vrouwtje en mijn broertje links erbij


Ik was natuurlijk het al een knappe kerel, maar nu... ahhhhhh


Een paar stevige pootjes, en het vlekje boven mijn neus wordt al bruiner :)


Ik was ook bij de baas in de nek gekropen en nu is goed te zien dat die witte streep boven op het hoofdje weg aan het trekken is


Lekker nieuwsgierig zijn (of is dit een gevalletje "al vroeg leren lezen"?)


Lekker bij mijn vrouwtje keuvelen. Ik moest van haar zeggen; het is verschrikkelijk om een pup te moeten gaan knuffelen!


Spelen met zusje Barb (ipv poseren natuurlijk he)


Dus die moest even over gedaan worden :)


Dan mist vrouwtje een hele rij foto's (spookcamera denk ik) van mijn favoriete bezigheden; Knagen aan broekspijpen en knabbelen op schoenen. En ook een filmpje waarop ik speel met Barb en een filmpje waarop we samen met bekers spelen en daarna achter elkaar aan hobbelen (rennen kan vrouwtje dat nog niet noemen, hihi). Zonde! Maar ja.

Ook kan ik al flink wat knagen aan benchspijlen.

Vrouwtje heeft me verteld dit thuis liever niet te doen. Ik lachte haar uit en stak de tong naar haar uit.

Barb vertelde me toen dat ik me gedragen moest.


Daarna gaf ik het op en besloot bij mijn broertjes te kruipen voor een heerlijk en welverdiend dutje.

Nog maar eventjes, en dan mag ik hier in huis komen rondstormen :) Mijn baasjes verheugen zich er op en Shahna zeker weten ook al. Nog 11 nachtjes slapen...

Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten