Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

zondag 15 januari 2012

En dan nu...

... nu... ga ik mezelf eindelijk eens goed aan iedereen laten zien. Ja, eindelijk is bekend wie ik ben. Geen "mistery me" meer, geen raadsels en incognito kan ik ook al niet meer gaan. Wat een paparazzi aan mijn bedje zeg!
Rond half 7 vanavond stonden er ineens 2 mensen aan mijn beagleverblijf. Ze keken naar mij en naar mijn broers en zusje en ze waren heel druk bezig met 'ohhhhh' en 'ahhhhh' terwijl ze keken. Barb, mijn zusje, werd opgetild en aan twee andere mensen overgedragen. Die mensen zijn haar toekomstige baasjes en die mochten even lekker met haar knuffelen.

Ik werd even later ook uit mijn verblijf getild en lag in de handen van mijn baasje (ik noem hem nu even zo hoor, want ik woon nog lekker bij hem in huis), een van mijn broertjes in de handen van mijn toekomstige baasje en een ander broertje in de handen van mijn toekomstige vrouwtje.

Mijn toekomstige vrouwtje bleek zich een beetje ongemakkelijk te voelen en zei niet zo heel veel, terwijl mijn toekomstige baasje helemaal verliefd leek te worden op het prachtige kopje van het broertje dat hij in zijn handen hield. Mijn toekomstige vrouwtje stelde na een poosje toch maar wat vragen aan mijn vrouwtje. Ging over hoe wij ons eigenlijk gedragen momenteel. Het broertje in de handen van mijn toekomstige vrouwtje moest daardoor terug in ons verblijf.

Ik werd doorgegeven aan mijn toekomstige vrouwtje. Ze bekeek me, knuffelde me en duwde me lekker tegen haar aan. Volgens mij vond ze me een leuke vent hoor :)
Ineens werden broertje en ik geruild van plek. Ja hoor; broertje werd precies zo geknuffeld als ik en ik werd onderwerp van gesprek. Toekomstige vrouwtje zei ineens; "Ik kan gewoon niet kiezen. Doe jij maar." Nou, toekomstige baas wilde en kon ook niet kiezen. Toen deed toekomstig vrouwtje ineens iets heel leuks. Ze riep naar een heel leuk en mooi beaglemeisje; "Sjaantje, kom eens kijken! Wie wordt Bartje?"

Ze snuffelde aan me...


En we maakten kennis met elkaar. "Hallo lieve zus, ik ben Bartje".


Ik knuffelde met mijn toekomstige baasje


Ik zat op schoot bij mijn toekomstige vrouwtje en poseerde even samen met mijn zusje Barb


En keek zelfs in de camera (speciaal voor jullie natuurlijk he, hihi)



Daarna heb ik aan de broek van het toekomstige vrouwtje van Barb geknaagd en getrokken


Zoals jullie zien was Barb hier al in Dromenland.

Heel gek is dat trouwens niet, want sjonge wat wordt een pupsel moe van al die indrukken zeg!

Ik besloot ook maar even plaats te nemen op de grond.


Volgens mijn grote zus Shahna moet ik maar wennen aan al dit geklik en geflits...

Doen we dan ook maar meteen he.

Maar hoe graag ik jullie ook nog zou willen vermaken; Ik was zoooooo moe. Ik kón mijn oogjes gewoon echt niet open houden hoor.



Toekomstige baas aaide over mijn rugje en begon te lachen. Tewijl hij dat deed namelijk, kwispelde ik hevig met mijn piepkleine staartje.


Alles plat en alleen de staart recht omhoog, haha.

Na een hele poos lekker knuffelen werd het dan toch echt tijd om afscheid van elkaar te gaan nemen en me terug te brengen naar mijn verblijf.

Nog 2 weekjes en 5 dagen en dan mag ik verhuizen. Dan zal ik wonen bij mijn niewe baasjes en mijn nieuwe grote zus Shahna. Geloof maar dat die al aan het aftellen zijn hoor :)

Als afsluiter voor nu; nog een laatste foto van mij



Groetjes van Bartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten