Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

vrijdag 6 januari 2012

Stadswal Sittard

Vandaag zijn mijn baasjes en ikke met Ton en Annemie gaan wandelen.
Toen we uit de auto kwamen begon het hard te regenen. Vrouwtje was aan het balen omdat ze juist tegen baasje gezegd had dat ze de paraplu niet nodig zou hebben. Spijt dat ze had!!!
Maar niet lang, want het werd redelijk snel weer droog.

We liepen een stukje door de stad en konden al snel de wal op. Geen heel lange wandeling, maar wel erg mooi en het hele pad was voorzien van vele en zeer onweerstaanbare geurtjes :)
Kom kom... loop eens door allemaal!

Er staan hier heel gezellige en zeer knusse woningen


En zoals ik al zei; alles is voorzien van heerlijke geuren!


Ik ben werkelijk dol op traplopen. Deze trap ben ik twee keer af en drie keer opgelopen :)


Wat hoor ik, wat zie ik, wat ruik ik???


Ik klom op een trapje dat naar de voordeur van mensen liep.
Vrouwtje maakte een foto en vertelde me dat ik zo gek als een deur ben :)


En ja; daar kwam ook eindelijk het zonnetje nog even kijken


Verboden voor honden... maar er staat niet op dat bord dat een heel braaf beaglemeisje er niet snel even doorheen mag.


Dit zag je als je snel door die verboden tuin liep


En dit als je er stiekem lekker al lang voorbij was :)


Even poseren en het groen wat opfleuren :)


Oma van vrouwtje heet Fien. Nog een paar jaartjes en dan zal ze 80 worden.
Ik heb dit bankje helemaal zelf gevonden. Gaaf he?


Koud en nat en dan op een terras


We werden door de mensen van het café naar binnen geroepen. Ik mocht mee, hoe sjiek!


Maar ik ben dan ook wel echt een heel brave meid hoor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten