Beagle Shahna & Beagle Bartje

Beagle Shahna & Beagle Bartje

dinsdag 10 januari 2012

Nog een paar centimeter

Tegenwoordig lig ik in de avonden lekker op de grote bank. Ik dw dan eerst de kussens in model zodat ik lekker kan liggen en nestel me dan lekker in de rechterhoek van de bank.


Waarom daar? Ik weet heel goed dat als vrouwtje niet aan die linkerkant zit, dat die plek dan van VIP is. En de plek van VIP... die pik ik liever niet in hoor.

Nu lag ik dus lekker in mijn rechterhoekje te slapen. Plots werd ik wakker. Ik bewoog me niet hoor, ik keek alleen heel goed naar wat er gebeurde...

... VIP was op de bank gesprongen en ging naast vrouwtje liggen. Dat was dus al erg dicht bij mij hoor. Maar dat was nog niet alles!
Telkens schoof ze een stukje dichter bij me. Totdat...

Vrouwtje stond voorzichtig op terwijl vooral ik, maar ook VIPje rustig bleven liggen. Ze zette ons op de kiek en zei tegen de baas; "Kijk toch eens; nog een paar centimeter en ze moeten gaan stapelen".



Ik denk trouwens dat vrouwtje dit harder hoopt dan ikke, want ik blijf het nog wel wat eng vinden hoor. We deden nog even neusje neusje na deze foto, maar verder... ik houd liever een veilige afstand van dit prinsesje met haar lange scherpe nageltjes.

Verder moet ik jullie vertellen dat de rode donder ook aan het veranderen is. Wachtte hij me eerst op elk hoekje op en zat hij klaar me een flinke klets te verkopen, nu gaat hij doodleuk IN mijn bench zitten (ook als ik er al in zit), hij loopt naar me toe (dan kijken we elkaar even aan) en soms, heel soms snuffelen we even aan elkaar. Zou PJ me dan nu eindelijk een beetje gaan accepteren?

Groetjes van Shahna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten